فرهنگ و هنر

۵ سلبریتی آمریکایی که در دانشگاه “هاروارد” تحصیل کرده‌اند

تحصیلات در دانشگاه هاروارد باعث رشد و پیشرفت دانشجویانی شده است که در آن دانشگاه تحصیل کرده اند. علاوه بر دانشمندان ، چندین فرد مشهور آمریکایی نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

به گزارش تیتر اول ، دانشگاه هاروارد یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است که در ایالات متحده واقع شده و افراد مشهور زیادی را به آنها آموزش داده است. این مشاهیر دانشمندان ، محققان ، سیاست گذاران ، اقتصاددانان و افراد مشهوری هستند که از چهره های برجسته دنیای هنر هستند.

دانشکده هنر و علوم دانشگاه هاروارد طیف وسیعی از رشته های دانشگاهی را به دانشجویان و فارغ التحصیلان ارائه می دهد ، در حالی که سایر دانشکده ها فقط مقاطع کارشناسی ارشد ، عمدتا تخصصی را ارائه می دهند.

“ناتالیا پورتمن”

ناتالیا پورتمن بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در 13 سالگی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان به بعد درخشش داشت.

ناتالیا پورتمن هنگام بازی در جنگ ستارگان در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد. این بازیگر برای دریافت لیسانس روانشناسی در سال 1999 وارد دانشگاه هاروارد شد. 4 سال بعد فارغ التحصیل شد.

در دانشگاه هاروارد ، پورتمن مقاله ای تحت عنوان “فعال شدن قشر جلویی در طول پایداری جسم” نوشت. این بازیگر می تواند به 5 زبان مختلف صحبت کند.

“کریستوفر اوبراینز”

وی یکی از مشهورترین شخصیت های تلویزیونی آمریکا است. تاکوشو او را “پادشاه برنامه های شبانه آمریکا” نامید.

اوبراین در رشته تاریخ و ادبیات در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد و بعدها در سال 1985 مدرک کارشناسی خود را در رشته هنر دریافت کرد.

“متس دیمونز”

مت دیمون بازیگر مشهور هالیوود در سال 1992 به دانشگاه هاروارد پیوست اما قبل از فارغ التحصیلی این دانشگاه را ترک کرد.

او در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد و شروع به نگارش فیلمنامه فیلم Good Hunt کرد. درست است که او هرگز از مدرسه یا دانشگاه فارغ التحصیل نشد ، اما مدتی بعد ، او و بهترین دوستش بن افلک ، دیگر بازیگر مشهور هالیوود ، اسکار بهترین فیلمنامه تنظیم نشده را دریافت کردند.

میرا سوروینو

سوروینو بازیگر آمریکایی است که از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده است. وی که بازیگر هالیوود است ، در سال 1989 در رشته مطالعات شرق آسیا از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد.

او یک سال را به عنوان دانشجوی تبادل در پکن تحصیل کرد ، جایی که به زبان چینی مسلط بود.

در سال 1995 ، سوروینو برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم آفرودیت شد. او همچنین نامزد بفتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای یک فیلم شد.

“فقط کولینز”

کالین جاستین یکی دیگر از افراد مشهور آمریکایی است که از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده است. او فیلمنامه نویس ، بازیگر و کمدین آمریکایی است و به طور منظم در تلویزیون آمریکا کار می کند.

او به تازگی تاریخ و ادبیات را مطالعه کرده است ، و بر ادبیات روسی و انگلیسی در دانشگاه هاروارد تمرکز کرده است و در سال 2004 فارغ التحصیل شد.

می توان گفت که “سیمپل” ، به عنوان ویراستار در مجله طنز دانشگاه هاروارد “هاروارد لمپون” ، او را برای شغلی در حرفه کمدی آماده کرد.

مجله طنز هاروارد لمپون در سال 1876 توسط هفت دانشجوی کارشناسی تاسیس شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا