استان ها

چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد

گزارش آنا از افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر؛

چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد

آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر شهر دقایقی پیش، یکم بهمن ماه در تماشاخانه ایرانشهر تالار دکتر ناظرزاده آغاز شد.

دراین مراسم کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی، مهدی حامد سقاییان، دبیر جشنواره، دبیران بخش‌های مختلف جشنواره و هنرمندان و اصحاب رسانه حضور یافتند.

گزارش تکمیلی مراسم افتتاحیه متعاقبا منتشر خواهد شد.

به گزارش آنا، از عصر امروز نمایش‌های «ایل خونی» به کارگردانی آژمان بیژنی نسب از فسا ساعت ۱۹ در تالار وحدت، «رویای اسبی به نام شبرنگ» به کارگردانی مهدی جهان پا از مشهد در دو سانس ۱۷ و ۲۰، «ترمز اضطراری» به کارگردانی بهار فاضلی راد از مشهد ساعت ۱۷ و ۲۰/۳۰ در تالار چهارسو، «غلط» به کارگردانی سعید زمانی از پردیس دانشگاه هنر در دو سانس ۱۶/۳۰ و ۱۸/۳۰ در تالار قشقایی و «ببر» به کارگردانی راشد کریمی از دانشگاه هنر و معماری کردستان در دو سانس ۱۶ و ۱۹ به صحنه میروند.

همچنین پس از مراسم افتتاحیه در تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «گزارش مفتوجه تنگه فنی» به کارگردانی فضل الله عمرانی از تهران در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در تالار استاد سمندریان روی صحنه می‌رود. تالار مولوی نیز میزبان دو نمایش «ابرومنش» از افشین حسنی کیا از دانشگاه هنر تهران در دو سانس ۱۶ و ۱۸/۳۰ و «در جنگ احساسات ممنوع» به کارگردانی نوشین قاسمی از دانشگاه سوره در دو سانس ۱۵/۳۰ و ۱۷ اجرا می‌شود.

تنها نمایش باقی مانده یکم دی ماه نیز «تقلید نامه زال و رودابه» به کارگردانی محمد حاج محمدی است که در دو سانس ۱۷ و ۲۰ به صحنه سنگلج می‌رود.

دکمه بازگشت به بالا