فرهنگ و هنر

برنامه سومین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

تیتر اول/ همدان 27. در سومین روز جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، 19 نمایش به نمایش در می آید.

به گزارش تیتر اول، روز جمعه 3 تیرماه در سومین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، 19 نمایش در این رویداد نمایشی به نمایش در می آید.

مسابقه تئاتر نوجوانان مجتمع فرهنگ و هنر بوعلی در ساعت های 11، 16:30 و 18:30 با اجرای نمایش “آنها را آوردند …” نوشته محسن عمادی و هادی کیانی به کارگردانی هادی کیانی از اصفهان اجرا می شود. و همچنین نمایش “اتاق بازی” در ساعت های 11، 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان پلاتو استاد بیگلریان، نوشته و اثر “آرین ناصری آنلاین” تهران به نمایش در می آید.

در سالن اصلی مجتمع فرهنگ و هنر شهید آوینی در بخش مسابقه تئاتر نوجوان به نشانی نمایش “باب اسفنجی کرگدن” در ساعت های 11، 16:30 و 18:30 به نویسندگی و اجرای سامی صالحی ثابت از تهران اجرا می شود. : 30 نمایش «سومین روز تابستان» نوشته و به نویسندگی محسن پورقاسمی نماینده همدان در مسابقه تئاتر جوانان به نمایش درمی آید.

در بخش نمایش های ایرانی جشنواره، در حیاط این مجموعه فرهنگی هنری به نشانی ساعت 16:00 «ماجرای برزو» به نویسندگی سیدمحسن هاشمی و گویندگی یاسمین انصاری، طبرس و زهرا داورپناه از تربت حیدریه روی آنتن می رود. و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، لیلا بیگواندا تهرانی و نمایش «تله من» هیما احمدی نوشته و توسط شاهین شهر ساعت 18:45 روی صحنه رفت.

«ریزجان» به نویسندگی هادی حسنعلی و کاری از سفارش نداس وفایی با شرکت در مسابقه تئاتر کودک در ساعت های 11، 16:30 و 18:30 در تالار فجر به روی صحنه می رود.

تالار مهدیه در سومین روز جشنواره از ساعت 10 الی 12:30 میزبان نمایش “دنگ” به کارگردانی کیارشا نساجی از شیراز به گویندگی میلادا امیدوارا از شیراز و کارگردانی “سه نفر” از امیرمحمد است. حسن اهل هرم آباد نمایشنامه «رویای شیرین» و کار شهرزاد شجاع الدینی از شیراز و «قصه رستم و تهمینه» مهدیه بختیاری همدانی را نوشته است. بخش. همچنین در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان از ساعت 16:30 الی 18:30 نمایش “کرمی که هیولا شد” به نویسندگی و اجرای امیر جهانپور یک امور روی صحنه می رود.

نمایش «پرنده آبی» نوشته موریس مرلینگ و کاری از سمیرا یزدان، پژو و آنیتا توکلی از کرج در ساعت 10:30 و 11:30 در سالن اداره کل فرهنگ و مدیریت اسلامی همدان به نمایش درآمد. بخش اجرا با کودکان زیر 18 سال.

مرجانجی در ساعت 16 و 18 به تماشای «خزوک» بر اساس کار باغچه بان، حمید کیانیان مشهدی در بخش تئاتر جامع در تالار شهید مظاهری می نشیند.

بوعلی در ساعت 10:30 میزبان نمایش هایما احمدی «تله من» و «من دنیای شن آبی» نوشته هایما احمدی و در ساعت 30 اثر زهرا سادات احمدی از محلاته به نویسندگی و اجرای موسی هدایتی از کوروه، ساعت 17:30 مسابقه تئاتر خیابانی برگزار می شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت‌ها، درک و اعتماد به نفس کودکان ایرانی از طریق بازی، از یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهد عباسا و با مشارکت مدیریت برگزار می‌شود. -کل فرهنگ و توسعه اسلامی. اداره کل هنرهای نمایشی و نهضت اسلامی وزارت فرهنگ، انجمن هنرهای نمایشی ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شعاری در شهر تاریخی دارند. همدان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا