فرهنگ و هنر

میزبانی سومین و آخرین روز جشنواره تئاتر سردار آسمانی از هشت نمایش خیابانی و رادیوتئاتر

سومین و آخرین روز جشنواره تئاتر سردار آسمانی با هشت اجرای خیابانی و رادیویی

تیتر اول/ کرمان 6 نمایش خیابانی و 2 نمایش رادیویی، سومین و آخرین روز اجراهای سومین جشنواره سراسری تئاتر سرداران آسمانی را پایان می دهند.

به گزارش تیتر اول، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، همزمان با سومین و آخرین روز از سومین جشنواره سراسری سردار آسمانی، 8 نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و تئاتر رادیویی به نمایش درمی آید. جشنواره ملی تئاتر جشنواره تئاتر دوشنبه 29 آذر.
در بخش تئاتر خیابانی سومین روز سردار آسمانی نمایش «فصل گل محمدی» به نویسندگی و روی صحنه بردسیر، «با احترام» به نویسندگی و کارگردانی حشمتی زارعی خواهد بود. و محمد مصباح زاده از اراک ساعت 11 صبح هرمز “به نویسندگی حبیب الله ناصری و کارگردانی مشترک حبیبه الله ناصری و باقر رمضان زاده از میناب ساعت 23” مهمان ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی نویسندگی و کارگردانی گنج علی الدین الدین داوری).
گلزار شهدا در سومین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی ساعت 10 نمایش “ژنرال” به نویسندگی و کارگردانی زاهدان را اجرا می کند و ساعت 11 نمایش “مهمان ناخوانده” را نوشته و روی صحنه می برد. مصطفی کولیوندی از ایلام و در 12 داستان «قصه» توسط حمیدرضا گیاس از کرمان نوشته و روی صحنه می رود.
هنر نمایش خیابانی «فصل گل های محمدی» به نویسندگی و کارگردانی محسن قائمی از بردسیر، 29 آذرماه ساعت 12 همزمان با سومین روز جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بزرگ کرمان اجرا می شود. مسجد.
همچنین منطقه یک برج شهر کرمان در روز سوم و پایانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی از دو نمایش “با احترام” به نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک حشمت زارعی و محمد مصباح زاده از اراک و “مادر هرمز” اثر حبیب الله. . ساعت 17 و 20 ناصری و حبیب الله ناصری کارگردانان و باقر رمضان زاده از مینابا پذیرایی خواهند کرد.
3. در آخرین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی، دو نمایش رادیویی «زخم دنیا» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی زهرا اسماعیلی از شهرکورد و نمایشنامه «ساندیا» منصوره عسگر در قسمت رادیو پخش می شود. توسط هانیه پیرامی از بیرجند.
سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی کرما به میزبانی کانون فرهنگی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فتح و اداره کل فرهنگ و مدیریت اسلامی استان کرمان از 26 تا 31 دی ماه 1400 برگزار می شود. سید وحید فخرموسوی.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا