عمومی

کمیته آموزش و پرورش کنگره شهدای استان سمنان ایجاد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عادل خالقی ثمرین عصر یکشنبه در نشست مشترک کارشناسان شاهد و امور ایثارگران استان سمنان با اعضای ستاد اجرایی شاهد در مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان سمنان ضمن بیان اینکه تلاش داریم تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های خوبی در استان برگزار شود، تاکید کرد: برای برگزاری دومین کنگره سه هزار شهید استان در سال ۱۴۰۳، کارگروه فرهنگیان و دانش اموزان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته شاهد و امور ایثارگران نقش بسیار مهمی در زمینه اشاعه فرهنگ ترویج ایثار و شهادت دارد، افزود: اجرای برنامه‌های پرمحتوا و کیفی در جهت شناساندن ابعاد زندگی شهدای فرهنگی و دانش آموز باید در رأس کار این کمیته قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: از جمله مهمترین برنامه‌های کار گروه فرهنگیان و دانش آموزان برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان‌ها و مناطق است.

خالقی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تبیین آن برای نوجوانان بیان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: نواختن زنگ شهید که اولین بار جز طرح‌های ابتکاری در تمامی مدارس استان همزمان با گرامیداشت روز شهید بود که اجرای آن جای تقدیر دارد.

دکمه بازگشت به بالا