عمومی

عید مبعث عید ادیان توحیدی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله علی خاتمی پنجشنبه شب در مراسم لباس آرایی طلاب حوزه علمیه خدابنده ها اظهار داشت: بعثت پیامبر اکرم (ص) بزرگترین بشریت و عید مسلمین در جهان است.

وی با اعلام اینکه بالاترین عید برای مسلمانان عید سعید فطر است ، اظهار داشت: عید سعید فطر یک دین توحیدی است و برای ما مسلمانان مایه مباهات و افتخار است که ما اهل پیامبر اکرم هستیم.

سخنگوی رهبر ارشد استان زانیان به آموزش در این سمینارها اشاره کرد و گفت: آموزش در سمینارها برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی بسیار مهم است.

خاتمی با بیان اینکه حضور روحانیون و دانشمندان در جامعه بسیار تأثیرگذار است اظهار داشت: جایگاه دانشجویان در جامعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه زنان در آموزش فرزندان خود بسیار م effectiveثر هستند ، تأکید کرد: آموزش دین به زنان به عنوان یک گروه تأثیرگذار در جامعه بسیار مهم است و کارگاه آموزشی Zanyan با موفقیت دین را به زنان می آموزد.

سخنگوی استان زنیان ، یکی از رهبران ارشد ، با بیان اینکه دانش آموزان دختر نقش بسیار مهمی در آموزش جوانان دارند گفت: حضور دانش آموزان به فرهنگ دینی و فرهنگی جامعه کمک می کند و باید در این میان مورد توجه قرار گیرد. حساب.

دکمه بازگشت به بالا