استان ها

افتتاح دفتر ستاد مرکزی جبهه انقلاب اسلامی در مازندران

تیتر اول / مازندران امشب ساری میزبان مراسم تحلیف ستاد مرکزی انتخابات رئیس جبهه انقلاب اسلامی استان مازندران بود.

در این مراسم عصر روز یکشنبه ، 27 فروردین ، ​​هوات الاسلام نصیرالدین یعقوبی ، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ، اظهار داشت: تقویت اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ملی و شکوفایی اقتصادی از مهمترین موارد است. م componentsلفه های یک کشور اسلامی. و عاری از بازی ها و تجهیزات هوایی.

وی افزود: امام خمینی (ره) نشان داده است که فقه اسلامی و اندیشه روشنگرانه می تواند توفیق بزرگی باشد و در اسلام با نگاه توحیدی ، انسان نقشی اساسی دارد و مسئله عدالت ، امنیت و شکوفایی موجب خوشبختی همه است.

رئیس شورای ائتلاف ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم دولت اسلامی را انجام دهیم و مسئولیت های خود را انجام دهیم ، گفت:

یاگدزبی با اشاره به تأسیس مجلس انقلابی ادامه داد: “اولین گام شورای ائتلاف انتخاب نمایندگان انقلابی در مجلس بود و مجلس فعلی نیز گامهای خوب و قابل توجهی برداشت. از طرف دیگر ، دولت اسلامی وظیفه دارد برای حفظ ارزشها و خصوصیات اسلامی “.

در ادامه این مراسم ، شکرالله ریزاده شارما ، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی مازندران نیز در این مراسم گفت:

وی گفت: اینگونه نیست که انقلاب نتواند در امور موفق شود ، ما باید یک بار به جبهه انقلاب اعتماد کنیم و در این میان رهبران صادقی بودند که خدمات می کردند.

رضازاده گفت: ستاد فرماندهی جبهه انقلاب اسلامی به اندازه تمام انقلابیون استان مازندران است و این دوره از مجازی ترین انتخابات با اتفاقات خوب 7 خرداد برگزار می شود.

در ادامه مراسم پیگیری ، عبدالله رضایی ، رئیس شورای ائتلاف غربی مانداران نیز در این مراسم گفت: “انتخابات یک مردم سالاری دینی است و رهبری با رأی گیری مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می شوند.

وی افزود: 42 سال از زمان رژیم می گذرد و حقوق بشر ما مشکلات زیادی را متحمل نمی شود و هر یک از ما وظیفه احترام گذاشتن را داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا