استان ها

چهره برتر سال هنر انقلاب در خراسان شمالی معرفی شد

تیتر اول/ حورای شمالی سید تقی رضایی کاریکاتوریست و تصویرگر اهل حورای شمالی به عنوان چهره اصلی سال هنر انقلاب در سال 1400 در استان معرفی شد.

به گزارش تیتر اول، اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی شنبه شب در حوزه هنری خراسان شمالی در تالار گلشن شهرستان بوینورد برگزار شد.

در این مراسم از «سیدتقی رضایی» کاریکاتوریست و تصویرگر اهل خراسان شمالی به عنوان چهره اصلی هزار و چهارصدمین سال هنر انقلاب در استان معرفی شد.

تقدیم به آموزش هنر نوین انقلابی، کار کارآمد در جبهه فرهنگ و هنر انقلاب، چیدمان در استان و اقدام به موقع در مقاطع مختلف معیار انتخاب هنرمند برتر بود.

در این مراسم همچنین از نرگس محمدی نقاش و هنرمند خوش ذوق استان به دلیل خلق آثاری زیبا و شگفت انگیز از پدر و مادر شهدا تقدیر شد. این شناخت از سوی بنیاد شهید با نقاشی چهره والدین شهدای استان و نمایشگاه بیت طوبی از آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی مشخص شد.

همچنین در این مراسم از کاریکاتوریست برجسته عباس ناصری حورای شمالی با ایده خلاقانه خود برای میزبانی اولین جشنواره جهانی کاریکاتور با موضوع ویروس کرونا تجلیل شد.

همچنین برای اولین بار در کنار این مراسم از عیسی قلی پور خواننده و نوآموز موسیقی مقامی خراسان شمالی به پاس فعالیت مستمر و موثر خود به عنوان پیشکسوت پیشکسوت انقلاب با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد. کره شمالی.

هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری حورانای شمالی میزبان هفته هنر انقلاب اسلامی با رویدادهای فرهنگی و هنری فراوان، افتتاحیه 3 جلد کتاب و … بود.

حوزه هنری انقلاب اسلامی هر ساله در سالروز شهادت نویسنده سید مرتضی آوینی که مزین به روز هنر انقلاب اسلامی است با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی می دارد. مناسبت ها.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا