استان ها

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر توکهور و هشت‌بندی میناب افتتاح شد

دانشگاهی با انقلاب / رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس ، احسن کامرانی در مراسم تحلیف دانشگاه اسلامی توخور و دانشگاه مینابا هشتبندی با استقبال از طلوع با شکوه انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: رهبری در برابر این انقلاب مقاومت می کند و تبدیل به بزرگترین پایه برای ساختن احزاب اسلامی شده است. گام های بلندی در زمینه علوم ، تحقیقات ، فناوری و فناوری برداشته است.

وی تأکید کرد: استقرار جمهوری اسلامی ایران در ایران نمونه ای از آیه شریفه “من پیروزی بر خدا را می خواهم و عمل خود را ثابت کردم” است. این آگاهی از حاکمیت الهی و بیانگر وعده حق تعالی و این انقلاب است. به مظلوم خیره می شود. در این راه گام بردارید و الگوی سبک فکری ، سیاسی و اجتماعی آنها را با آموزه های شریعت اسلامی و سنت های نبوی همسو کنید. ما شاهد ارائه خدمات و مراکز علمی ، پزشکی ، فرهنگی ، آموزشی و ورزشی هستیم که منجر به توسعه مناطق فقیرنشین می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اعلام اینکه توسعه اجتماعی ، فرهنگی و … فقط در سایه مراکز علمی و دانشگاهی صورت می گیرد ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هر کجا که پا بگذارد با آن تکامل یافته و پیشرفت کرده است. مهم امروز یک نقطه عطف در تاریخ منطقه است.

کامرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پرطرفداری است و هر کجا ورود به حوزه عدالت آموزشی و علمی را ضروری دانست ، اقدام و خدمات قابل توجهی را برای منطقه ایجاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح شهرک هشتبندی در این شهر جدید ، شاهد توسعه و رشد قوی جوانان در سطح ملی و منطقه ای و خدمات بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

دانشگاه آزاد نقش مهمی در توسعه هشتاب دارد

میناب ، امام جمعه هوات الاسلام محسن ابراهیمی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشتبندی و خانواده های معزز آنها ، اظهار داشت: هشتبندی یکی از شهرهای جدید استان هرمزگان و ساکنان آن در مناسبت های ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ها است. ، انتخابات و ولادت محرم و اهل بیت. الف) آنها حضوری خیره کننده داشته اند.

این استاد سمینار و دانشگاه تأکید کرد که با حضور پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهید پرور هشتبندی و حضور اساتید مجرب ، وفادار و م faithfulمن در دانشگاه آزاد اسلام در استان هرمزگان و به برکت ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی شاهد این امر هستیم. این رویداد پایدار در منطقه نقش اساسی در توسعه و تحول فرهنگ شهر دارد.

رونق مناطق فقیرنشین با حضور مراکز علمی

روز جمعه ، امام توخور و هشتبندی نیز علم را عامل بشریت و علت پیشرفت خواندند و فرمودند: علم به عنوان حاکم جهان ، نقش بسزایی در توسعه و رشد بشریت داشته و توانسته خدمات قابل توجهی ارائه دهد. به بشریت

هوات الاسلام حسین جهانگیری گفت: تنها راه رشد و شکوفایی در هر منطقه به مراکز علمی و دانشگاهی آن منطقه بستگی دارد و بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی زمینه شکوفایی و بهره مندی استعدادهای جوانان آن منطقه را فراهم می کند. و برکت دهد.

وی تأکید کرد: علاقه مردم منطقه به تحصیل علم قابل تحسین است و در طول تاریخ مردم منطقه علاقه زیادی به علم و تحقیقات نشان داده و مسافت زیادی را تا مدارس و مدارس شهرهای مجاور طی کرده اند.

تصویب 5 دوره برای هشت بندی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مینابا همچنین از تصویب پنج مدرک کاردانی در پردیس خبر داد و گفت: تأسیس و افتتاح این دانشگاه در این شهر می تواند عاملی در توسعه علمی منطقه و قدرت ماهر باشد.

باقر بارانی افزود: با جذب دانشجو به این شهرک و توسعه دوره های کاردانی در تلاش هستیم تا این مرکز دانشگاهی را توسعه دهیم و امید است با کمک دانشگاه مادر بتوانیم گامی به جلو برای خدمت رسانی برداریم. منطقه با افزایش منطقه روستایی. “

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا