استان ها

شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تولید کشور را رونق دهند

تیتر اول / گیلان لنگرودا سخنگوی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شرکتهای دانش بنیان که نتیجه این نبوغ و نخبگان است می توانند جهشی در تولید و تولید داشته باشند و کشور را خودکفا کنند.

پرویز محمد نژاد در دیدار با رهبر جهاددانشگاه دانش بیان کرد: ما به دنبال توسعه مهارت در زمینه آموزش هستیم: جهاد دانش دانش با توانمندی های خود در این زمینه می تواند نقش موثری در تحقق این هدف خصوصاً در حوزه دانشگاه ها داشته باشد.

نماینده شهر لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آموزش مهارت یکی از الزامات استانی و ملی امروز است ، افزود: بهبود کمیت و کیفیت مهارت ها و چگونگی افزایش و ترغیب دانش آموزان برای دستیابی به مهارت از مهمترین مباحث جلسه امروز بود.

محمد نژاد اظهار داشت: مقرر شد برای تأمین زیرساخت های لازم در سطح شهر لنگرود برای تقویت مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور ارتقاء کیفیت دانش و مهارت در این مرکز ، حمایت های دیگری صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: علم و دانش در زمینه های مختلف فرهنگی ، تجاری ، نظامی و سایر موارد بزرگترین سرمایه انسانی است: ما معتقدیم علم و شکوفایی دانش در دست نخبگان و جوانان است ، شهر لنگرود با وجود نخبگانش مورد نیاز است. بیایید آنها را به عنوان یک پایگاه جمع کنیم و از ظرفیت های علمی و فکری آنها برای ارتقاء شهر و استان استفاده کنیم و از فرصت های جهادی دانشگاه برای راه اندازی این مرکز بهره مند خواهیم شد.

لنگرودا سخنگوی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای رونق در تولید ملی ، گفت: “امروز شرکت های دانش بنیان که نتیجه این نبوغ و نخبگان هستند می توانند تولید و جهش تولید را به معنای اقتصاد مقاومتی تبدیل کنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا