استان ها

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول:سید جواد ساداتی نژاد در مراسم رونمایی از محصول دانش بنیان شرکت دزوین صنعت در جمع خبرنگاران دزفول گفت: حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی گفت: ما در مکانیزاسیون کشاورزی ضعف داریم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تا پایان سال 20 درصد از بنگاه های دانش بنیان به بنگاه های کشاورزی نوسازی می شود و 10 درصد از کل خروجی بنگاه های دانش بنیان به سمت محصولات کشاورزی سوق داده می شود، اظهار داشت: در حال حاضر 20 درصد از بنگاه های دانش بنیان به کشاورزی تبدیل می شوند.

وی بیمه بنگاه های دانش بنیان را از موضوعات مورد حمایت این آیین نامه دانست و بر لزوم حمایت از بنگاه های دانش بنیان تاکید کرد.

ساداتی نژاد با اشاره به حمایت های شرکت تحقیقات و فناوری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با خرید و حمایت از کشاورزان در گذشته از محصولات کسب و کار دانش بنیان در حوزه های مکانیزاسیون کشاورزی حمایت می کنیم.

وی افزود: از شرکت هایی که در حوزه هوشمندسازی فعالیت می کنند با تجهیزات ارزان قیمت حمایت می کنیم تا کشاورزان بتوانند این محصولات را خریداری کنند.

وزیر جهادکشاورزی گفت: امیدواریم امسال بتوانیم با دستور مدیریت در حوزه کشاورزی دانش بنیان که گام بلندی در راستای کشاورزی اقتصادی است، کار خوبی انجام دهیم.

48

دکمه بازگشت به بالا