استان ها

ایجاد خط اعتباری ۵ میلیارد تومانی برای شرکت‌های دانش بنیان خراسان شمالی

تیتر اول/ هراسان شمالی با توافق صندوق ملی نوآوری و رفاه و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان، خط اعتباری 5 میلیارد تومانی برای کسب و کارهای دانش بنیان در حورای شمالی ایجاد شد.

به گزارش تیتر اول، این تفاهم نامه ظهر امروز 27 آبان ماه در اتاق جلسات فرودگاه بجنورد با حضور حلقی مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و رفاه، وحیدی نماینده مجلس به امضا رسید. کمیته آموزش گروه پژوهش و فناوری و مسئولان استانی.

مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و رفاه به افزایش حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت: حدود سه سال پیش مجموع ظرفیت پرداختی برای کسب و کارهای دانش بنیان در استان 700 میلیون تن بود اما اکنون به 40 میلیارد تن رسیده است.

مهدی خالقی حمایت از شرکت های دانش بنیان را اقدامی ضروری دانست و اظهار داشت که هر چه بیشتر از این شرکت ها حمایت کنیم شاهد رشد آنها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: به یاد دارم که حدود سه سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان اسفرجن با 100 میلیون تومان از شرکتی حمایت کردیم و اکنون شاهد موفقیت و رشد آن در استان و فعالیت آن در نقاط مختلف هستیم.

خالقی افزود: دغدغه ما حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان در سراسر کشور است اما سعی کرده ایم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حمایت بهتری از این مشاغل در استان های فقیر داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا