استان ها

ضرورت ساماندهی خودروهای میوه‌فروش و وانت‌بارهای شهر کبودراهنگ

تیتر اول/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: ساماندهی خودروهای میوه فروش و وانت بارها توسط دستگاهای ذیربط به منظور رضایتمندی مردم ضرورت دارد.

مسلم غلامی در شورای ترافیک شهرستان کبودراهنگ، افزود: با توجه به دغدغه مردم و مسئولان مبنی بر تعداد زیاد این وانت بارهای میوه فروش در سطح معابر، خیابان ها و میادین شهر کبودراهنگ که گاهی موجب گره های ترافیکی خواهند بود، باید شهرداری شهر کبودراهنگ هرچه سریع‌تر نسبت به حل این موضوع مهم اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ با بیش از ۸۵۰ کیلومتر راه بیشترین راه مواصلاتی را دارد که حدود ۲۰ درصد راه های مواصلاتی استان همدان شامل می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصول مختلف گردشگران و مسافران زیادی به شهرستان کبودراهنگ سفر می‌کنند باید مسئولان استانی توجه ویژه ای به این شهرستان و راه های مواصلاتی آن داشته باشند.

غلامی همچنین تصریح کرد: لکه گیری و آسفالت ریزی محورها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در حال انجام بوده تا رضایتمندی مردم و مسافران با این اقدام ارتقاء دو چندان پیدا کند.

به گزارش تیتر اول و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، غلامی با تأکید بر اینکه شش کیلومتر باقی مانده مسیر چهار بانده کبودراهنگ- شیرین سو امسال باید تکمیل شود، یادآور شد: برای چهار بانده کردن محور خلعت آباد- کبودراهنگ اعتبار اولیه تخصیص یافته و دستگاه های ذیربط موظف به پیگیری آن هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا