جامعه

ماهیگیری برای کوسه ممنوع است / ویدئوی ارسال شده در وب سایت قدیمی است

تیتر اول / هرمزگان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دریایی هرمزگان گفت: جستجوی ماهی کوسه نیز به دلیل گونه های در معرض خطر آن ممنوع است.

افشین عسکری در گفتگو با تیتر اول ، درباره فیلم منتشر شده از جستجوی کوسه های جستجو در وب سایت گفت: “این تصاویر قدیمی است و متعلق به سال 2018 است و تلاش های اداره کل حفاظت از محیط زیست و پلیس FATA برای یافتن ناشر این فیلم ادامه دارد.”

وی گفت: “تحقیقات برای تعیین محل دقیق تصاویر و مشخص کردن عواملی که کوسه ها را ضبط کرده و کشته شده است ، ادامه دارد.” “کوسه های جستجو همچنین به دلیل گونه های در معرض خطر انقراض ممنوع هستند و هیچ گونه مجوزی برای گرفتن این کوسه ها وجود ندارد.” صادر نمی شود

رئیس اداره محیط زیست دریایی استان هرمزگان با بیان اینکه حتی این کوسه مواد غذایی مصرف نمی کند ، افزود: بال و روغن کوسه از نظر تجاری و از روغن قبلی استفاده می شد اما اکنون گرفتن این نوع کوسه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه کوسه جستجو در خلیج فارس وجود دارد و پراکنده است ، اضافه کرد: جریمه 30 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که یک کوسه جستجو را گرفتار کرده است.

عسکری با بیان اینکه به دلیل جریمه های سنگین و عدم وجود این نوع کوسه ، شاهد گرفتن او نبودیم ، افزود: در این مدت ، هیچ گزارشی در مورد جستجوی کوسه جستجو و ویدئویی که منتشر شد ، دریافت نکردیم. در وب سایت مربوط به سال 2018 است. “

به گزارش تیتر اول ، ماهیگیری کوسه به این معنی است که ماهیگیری تجاری ندارد و ماهیگیری ممکن است اتفاق بیفتد به ماهیگیری ضمنی گفته می شود. در سالهای اخیر ، صید کوسه وحشی نیز به دلیل خریداران خوب آن در چین و هند نیز رواج یافته است. مشتریانی که برای خشک کردن بالهای این نوع کوسه اقدام به خرید بال می کردند ، اما اکنون گرفتن این نوع کوسه ممنوع است و با متخلفین برخورد می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا