استان ها

آغاز کار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، کرم جانی پور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ، در آغاز اولین روز کار در سال 1400 ، در کنار یادبود شهدای گمنام دانشگاه ، گفت: “با وجود رهبری قدرتمند و مدبر ، ما ترس از دشمن “.

وی با دیدار از یاد شهدای گمنام همراه با اعضای هیئت مدیره ، کارکنان و اساتید در شعبه یاشو ، تبریک سال نو و تعطیلات شعبانیه و آرزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی ، با تلاش شهدا تجدید میثاق کرد منوی مدیریت و شعار سالانه ، که معظم له آن را “سال تولید ، پشتیبانی ، مانع” نامیدند و از زحمات دانشگاهیان تشکر کردند. برای بالا بردن و ایجاد نمونه ای از غرور دانشگاه.

یاسوج ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود رهبری توانا و هوشمندانه مقام معظم رهبری ، ما از دشمن نمی ترسیم و با عزت حرکت می کنیم. ما باید بیانات و فرمایشات یک رهبر بزرگ را سرلوحه همه امور قرار دهیم.

جانی پور سال جدید را در عرصه سیاسی و علمی سال مهمی برای کشور دانست و امکان شرکت در انتخابات و انتخاب سال مناسب را برای هر ایرانی ، به ویژه دانشگاهیان دانست.

وی همچنین از انتخابات شوروی به عنوان یکی دیگر از موضوعات مهم ملی نام برد و انتخاب افراد شایسته ، دلسوز و م faithfulمن به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین مسئولیتهای مردم دانست.

سرانجام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با اشاره به جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد که توسط دکتر برگزار شد. در حضور تهران گفته شد که مهمترین مسئولیتهای کارکنان و اساتید دانشگاه این است: تلاش برای پیشرفت و سربلندی دانشگاه آزاد.

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در آستان مقدس شهدای گمنام در اولین روز کاری

کارکنان ، اعضای هیئت علمی و هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در اولین روز کاری سال جدید در درب مقدس مجموعه دانشگاه شهدای گمنام گرد هم آمدند و فرارسیدن نوروز باستان را جشن گرفتند.

در این جلسه ، هیئت الاسلام حسین براتی سبزوار به نمایندگی از هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی از ورود نوروز باستان با همکاری ، تلاش و وقت تمام کارکنان واحد سبزوار در یک سال گذشته استقبال و ابراز امیدواری کرد که همکاری های جدید در سال جدید سال

محمدرضا سعیدی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوارا خطاب به نوروز باستان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید ، که مقام معظم رهبری آن را به عنوان سال تولید ، حمایت ، موانع ، بزرگترین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین ها سلاح های تأثیرگذار در گذشته ، باید گام های جدی برای پیشبرد بلند پروازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

تجدید میثاق با شهدای گمنام در واحد توجرکان به احترام آغاز سال جدید

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان ، کارکنان آن دانشگاه با تلاش این شهدا ، با اولین روز حضورشان در سال 1400 ، در کنار مزار شهید گمنام این واحد ، میثاق خود را تجدید کردند.

مجتبی بابایی ، رئیس دانشگاه تائیسرکان دانشگاه آزاد اسلامی ، سال نو و عید سعید فطر را به مناسبت یادبود شهدا تبریک گفت و برای همه آرزوی خیر کرد ، فاتحه در قبور این دو شهید بزرگوار حساب کرد همکاران و خانواده های آنها ابراز امیدواری کردند که سال نو کردی باید با ورود امام زمان (عج) همراه باشد و مانند سالهای گذشته احترام به مشتری باید در اولویت باشد و ما بتوانیم روحیه را بیشتر تقویت کنیم از همدلی و برادری.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا