استان ها

یک هفته همراه با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

زهرا سیاهسر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ برجسته خود همواره مفتخر است که توانسته در خدمت مردم و اقشار مختلف جامعه باشد و همواره در خدمت مردم و انقلاب بوده و خواهد ماند. در خدمت

وی افزود: همزمان با هفته بسیج چند دانش آموز بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان چندین ماسک و محصولات بهداشتی بین اقشار مختلف به ویژه کودکان کار توزیع شد. آنان با این کمپین از زحمات مدافعان و شهدا قدردانی کردند و تائید کردند که همواره آماده خدمت به مردم هستند.

یک هفته با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هش ادامه داد: غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان خاش توسط دانشجویان بسیجی از دیگر برنامه های هفته بسیج در این دانشگاه بود.

به گزارش آنا، با حضور فرمانده سپاه شهرستان آمله، رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی شهرستان از محورهای فعالیت بسیج است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مراسمی هفتگی که به میزبانی سپاه و بسیج دانشجویی شهرستان آمله برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر به حامد برجسته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به عنوان دانشگاه اصلی در فعالیت های بسیج اهدا شد.

تندیس با حضور سید علی زمانی معاون مهارت و کارآفرینی (معاونت سما) و علی اصغر بورانی مسئول پایگاه دانشجویی واحد آیت الله آملی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به همت کانون بسیج دانش آموزی و همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینابا تیم دوچرخه سواری این واحد دانشگاهی متشکل از دانشجویان، کارکنان و معلمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسیری به طول 150 کیلومتر از شهرستان منابا تا شهر سیبری و بالعکس را رکاب زدند.

یک هفته با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینابا در حاشیه این برنامه ورزشی با بیان اینکه استقبال و گرامیداشت هفته بسیج، حفظ ارزش های نظام و انقلاب یکی از اصلی ترین اصول دینی است، گفت: مسئولیت ها هر ایرانی و ورزشی باید فرهنگ داشته باشد.

محمد ذاکری افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و برافراشته نگه داشتن پرچم افتخار کشور با حضور جوانان انقلابی در رشته های مختلف ورزشی از مهمترین برنامه هایی است که باید در دانشگاه نهادینه و اجرا شود.

به گزارش آنا از تربت حیدری، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه نشست عصری با خاطرات رزمندگان بسیه با حضور اعضای هیئت مدیره این واحد دانشگاهی، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان و جمعی از مسئولین استانی و مردم، شهدای شهری و انقلابیون اجتماعی. و دستورالعمل های بهداشتی در مسجد شهر.

یک هفته با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

محمد رستگار و علی اکبر میرزابیگی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس برای حاضران به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش آنا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه پیاده روی و خاطره گویی با همکاری اساتید و کارکنان بسیج، پرونده های شاهد و منکر، با حضور کارکنان و اساتید برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکر همراه با مراسم یادبود بود.

محمود دهگانی اشکذری مسئول یگان اشکارا و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیا در خصوص تاریخچه باسیه و تغییرات اولین قرارگاه بسیج مردمی این شهرستان در رابطه با عملیات کربلای 5 گفت: که در آن تعداد زیادی از شبه نظامیان کشته شدند.

در پایان این مراسم مسئول بسیج کارکنان و سایر همکاران به یادی از شهدا پرداختند. شهرستان اشکار در دوران دفاع مقدس 305 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، همایش بزرگ کارکنان و اساتید در هفته بسیج پیاده روی کردند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز صورت گرفت.

یک هفته با بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

شرکت کنندگان با شروع از ساختمان سردار سلیمانی و ختم بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با شهدای والامقام و شهدایی که جان خود را برای حفظ امنیت و تمامیت ایران اسلامی فدا کردند تجدید میثاق کردند. بر پیروی از ولی امر مسلمین برای حفظ آرمان های ایرانی و اسلامی تاکید کرد. در پایان قرعه کشی به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

در هفته بسیج روش های تدریس اهل بیت از دیدگاه قرآن و روان شناسی محک زده شد. این کرسی تبلیغاتی توسط حجت الاسلام داوود خوش باور، مسئول نمایندگی عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز و از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و ابوالفضل فتحی زنجانی، از اعضای هیئت علمی، ارائه شد. دانشگاه آزاد اسلامی کارایا این نشست به ریاست زینب عصمتی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کاراد برگزار شد.

وی در این بخش نه تنها به بیان چهار نظریه از آموزش روانشناسان در زمینه تربیت کودکان اعم از روش های مستبدانه، بیهوده، سهل انگارانه و مقتدرانه پرداخت، بلکه با نگاهی به مقالات و احادیثی در باب روش اهل بیت به تبیین و نقد نظریه های مربوطه پرداخت. تحصیلات. -بایت (عنوان).

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کارایا با حضور کارکنان و اساتید دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی مسابقه دارت در بخش پرستاران برگزار شد. نسیم یداللهی، شعله غفاری و فریبا آقایی نفر اول تا سوم و آقایان; محمدرضا گلپور، حسین سواد کوهی و مهدی رحیمی نیا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در پایان به هر یک از نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا