استان ها

گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بوشهر هفته بسیج گلزار شهدای بوشهر در مراسم معنوی با حضور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به کمال رسید. (ادامه مطلب)

در این آیین معنوی شرکت کنندگان علاوه بر قرائت زیارت عاشورا و گرامیداشت دلاوری ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا، قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع و ایثار مقدسین شاخه های گل باز هم با آرمان های والای امام حسینی. ایران اسلامی و شهدای عزیز انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش آنا، بسیجیان در این مراسم حضور فعال داشتند دانشگاه آزاد بخارست مفتخر شد.

گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی شمسی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان شرقی در هفته ریحان شهدای گمنام گفت: الزامات.

گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

وی افزود: طبق تعبیر امام حمینی بنیانگذار اواخر انقلاب اسلامی در ایران، جامعه اسلامی باید نسل بسیه را در هر عصری و مطابق با آرمان های انقلاب اسلامی تربیت کند.

روحیه بسیا برای پیشبرد کار لازم است

به گزارش آنا نی ریزا، حمید آروینس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در همایش پیاده راه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: هرجا روحیه بسیجی و جهادی وجود دارد کارها به خوبی پیش می رود و پیشرفت واقعی وجود دارد. روحیه و برای پیشرفت و تعالی دانشگاه باید فعالیت های باس وار را دنبال کنیم. (ادامه مطلب)

گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته بسیا با همکاری و مشارکت اساتید بسیا، بسیج دانشجویی، بسیج ادارات و اصناف شهرستان نوریز و حوزه معاونت مالی و ستاد شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوریز با حضور شورا و کارکنان این واحد دانشگاهی از دانشگاه تا تفرجگاه بیدباخویه انجام شد.

در این مراسم از کارکنان ایثارگر و بسیجی دانشگاه که در جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس یاری رساندند و از کارکنانی که با بسیج شهرستان همکاری کردند، لوح تقدیر قدردانی شد.

شهدا برای آسایش ما جان خود را فدا کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم یادبود شهید تازه تفحص شده محمود جانانصاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و مردم در گلزار این شهید برگزار شد.

گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام عبدالله عسگری امام جمعه زواره در مراسمی و در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان اظهار داشت: این شهر و این دانشگاه مزین به مزار شهداست و به مزار شهدا افتخار می کنند. ، جوانان

وی افزود: همانا اگر کسی در تعالی این بزرگواران شک کند جایگاه ابدی او در قعر جهنم است.

امام جمعه زواره گفت: در اردستان شهدای گمنامی وجود دارد که مایه مباهات است و شهرستان زواره از توابع این شهرستان باید مکانی برای تدفین شهدای گمنام فراهم کند. .

باس ها نمادی انتزاعی از عشق و غیرت هستند

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر فرهنگی واحد فاس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم شهادت گمنام و گلباران دانشگاه آزاد اسلامی واحد فاس گفت: بسیج یک افتخار و یک ارزش است و بسیجی چکیده نماد عشق و غیرت نماد تعصب و نگهبان مکتب است. لذا دفاع از اسلام و مسلمین و پاسداری از ارزش های انقلاب و حمایت از ولی فقیه به عنوان بسیا بر عهده ماست.

حجت الاسلام محمد راهور افزود: هفته بسیج تجلیل از فداکاری هایی است که برای سربلندی این سرزمین آورده شد. بدون شک اساتید، کارکنان و دانش آموزان بسیجی دانشگاه ها باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشرفت علمی و فکری خود زمینه ساز رشد و تفکر بسیج در دانشگاه ها و مراکز علمی باشند.(ادامه مطلب)

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: شهدا حقوق بزرگی بر گردن ما دارند و باید یاد و خاطره و ایثار آنها را همواره به یاد داشته باشیم.

در این مراسم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فاس گورا نه تنها به صلوات و فاتحه ادای احترام کردند، بلکه اعتماد صمیمانه خود را به شهدای گمنام و رهبر کبیر انقلاب در این واحد دانشگاهی اعلام کردند.

حضور اساتید بسیا در دانشگاه آزاد اسلامی کوچان

در هفته بسیج اساتید بسیجی استان خراسان رضوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان بازدید کردند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان امروز میزبان مریم آراما سرپرست امور بانوان و خانواده و معاون بانوان بسیج، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و اساتید باس استانی بود.

معاونت بانوان اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با همکاری کانون بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان اردوی زیارتی یک روزه را با حضور اساتید خواهر برگزار کرد. استان

این دیدار با سخنرانی زهرا موسوی نژاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و مشاور فرمانداری کوچانا در امور بانوان و خانواده در کنار مزار شهدای جاوید در دانشگاه آزاد اسلامی کوچان برگزار شد.

برگزاری نماز جماعت، دیدار با صالحین، گفتمان فرهنگی، بازدید از مناظر زیبای طبیعی از مهمترین برنامه های این اردو بود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا