استان ها

احیای شب نوزدهم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور دانشگاهیان و با سخنرانی، دعا و عزاداری، نذری دادن و … برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی. (ادامه مطلب)

به مناسبت شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، مراسم عزاداری و احیای شب قدر با حضور بیش از 150 نفر از مداحان این امام همام (هیئت، اساتید، کارکنان و دانشجویان) با خانواده) در مسجد النبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکورد صورت گرفت.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک و پرنشاط مبارک رمضان با حضور استاد برجسته حوزه علمیه، رضا قاسمی نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. و اهل بیت (ع).

تولد دوباره شب نوزدهم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

تلاوت قرآن توسط پیشخوان و حافظان قرآن کریم، قرائت و سخنرانی دعای پرفیض جویاب کبیر، ختم قرآن و صرف صبحگاه از جمله برنامه های این مراسم است. دانشگاه آزاد اسلامی شادکرد.

مراسم سخنرانی، دعا، تلاوت و عزاداری با حضور مسئولین، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام جعفر صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد در لیالی پرفیض قدر برگزار شد.

ویژه برنامه های شب قدر (نوزدهم) از ساعت 23 آغاز شد و تا ساعت 15 ادامه داشت. دعای کشف، قرائت زیارت پرفیض عاشورا، دعای فدا، دعا، دعای جوش کبیر و در نهایت احیای قرآن و بزرگداشت فاجعه برنامه های بیداری شب گدرا. دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد بود.

تولد دوباره شب نوزدهم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی شهبازی روحانی غزوه از اغماء را یکی از با فضیلت ترین شب های سخنرانی لیالی قدر دانست که به امور مهم و بزرگی چون نزول مختصر قرآن، منشأ باطنی و خاص آن می پردازد. فضای معنوی و نزول رحمت الهی و آمرزش گناهان.

شهبازی با اشاره به اینکه خدمات در این شب ها با احادیث و روایات قابل مقایسه با شب های دیگر نیست، اجرای کار ویژه لیلة الکدرا را یکی از برکات ویژه خداوند برای روزه داران در این ماه دانست و تنها کسانی را راه یافتند. تا این شب بزرگ می توانند واقعیت را درک کنند و به حقیقت تبدیل شوند.

مراسم بیداری شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور روحرله امیری دلویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنابادجمع کثیری از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در مسجد و در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده واحد گناباد برگزار شد.

تولد دوباره شب نوزدهم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم که به همت امور فرهنگی و اجتماعی و با همکاری صمیمانه دانشجویان بسیجی برگزار شد، پس از قرائت دعای پرفیض یوسیاه کبیر، مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در دفتر عالی متقیان قرائت شد. مولوی، امام علی (ع)، اولین شهید محراب. آنها پرداخت کردند.

در پایان این مراسم نیز حاضران به صرف صبحانه میهمان سعادت اهل بیت(ع) بودند.

همزمان با بسیج دانش آموزی لیالی قدر، شهید آوینی 300 پرس غذای گرم برگزار کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا بپزید و بین فقرای شهر توزیع کنید.

تولد دوباره شب نوزدهم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

این رزمایش خیریه با حمایت یک خیر و سپاه بیضا فجر برای کمک به خانواده های کم درآمد برگزار شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا