عمومی

لزوم ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش ترافیک شهری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی نقدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: گره گشایی از ترافیک شهری یک کار جمعی بوده و مستلزم هماهنگی بین دستگاهی و همراهی مردم در ارتقای فرهنگ رانندگی است.

فرماندار شفت با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین دستگاهی در اجرای طرح‌های حوزه ترافیک افزود: معضل ترافیک یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهری است و دستگاه‌های اجرایی بایستی با عزم جدی مصوبات مربوطه را پیگیری کنند.

وی بر تسریع در اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان برای برطرف سازی نقاط حادثه خیز معابر داخلی شهر اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شفت ایجاد جامعه ایمن و عاری از تصادفات و مخاطرات رانندگی را امری دست یافتنی دانست و افزود: کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان در سال جدید با تشکیل جلسات ماهانه منظم و مستمر در ساماندهی مشکلات ترافیکی شهرستان اقدام کند.

نقدی با اشاره به اینکه سرعت کاه‌ها باید بجا و در محل مناسب نصب شود، افزود: در مرحله اول باید نظر کارشناسی در محل‌های نصب سرعت کاه اخذ و سپس با استاندارهای لازم نصب شود، در غیر این صورت و بدون نظر کارشناسی اقدام به نصب سرعت کاه گردد پذیرفتنی نیست.

فرماندار شفت بر لزوم ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش ترافیک شهری تاکید کرد و افزود: تسریع در اجرایی شدن مصوبات قبلی شورا ترافیک، برای طرف سازی نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی ورودی و معابر داخلی شهر شفت از مطالبات جدی مردم شهرستان و بنده است و در دستور کار قرار گیرد.

نقدی با اشاره اینکه تمامی پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده در کمیته فنی ترافیک برای مصوب شدن در شورای ترافیک شهرستان بررسی می‌شود، گفت: امید است با همکاری و همراهی همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بتوانیم شاهد ساماندهی مدیریت حمل و نقل، رفع گره‌های ترافیکی و کاهش تصادفات و آلودگی محیط زیست باشیم.

دکمه بازگشت به بالا