عمومی

مشکلات شهر اقبالیه در جلسه شورای اداری بررسی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه شورای اداری شهرستان برگزار می شود تبریک می گویم عصر روز یکشنبه در مسجد جامع با حضور فرماندار جمالی پور ، لطف الله سیه کالی و فاطمه محمد بیگی ، نمایندگان استان کازاوینا در مجلس شورای اسلامی ، علی فرخزاد ، معاون مهندس عمران ، فرماندار شفیعی ، قزوین ، بزرگ تبریک می گویم صورت گرفت

محمد شفیعی ، فرماندار شهرستان قزوین تبریک می گویم این کشور با پوشش 7 هزار و 300 هکتار ، در این محل 55000 نفر قرار دارد که 60٪ آنها بومی ، 5000 افغانی هستند و جمعیت در 10 سال گذشته 18000 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: شهر تبریک می گویم این گیاه دارای گندم و جو ، حبوبات ، سیب ، انگور ، سیب زمینی و مشاغل کشاورزی است.

فرماندار شهرستان قزوین اعلام کرد: فضای سبز موجود 3 متر مربع و با 15 متر استاندارد ملی ، عقب مانده و دارای فضای آموزش متوسطه و پزشکی است و تعداد معامله گران در این شهر 1456 نفر است که از این تعداد 514 نفر دارای مجوز هستند.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه تبریک می گویم وی گفت: توجه به معنویت مهم است و باید برای تقویت آن روحیه در جامعه تلاش کنیم.

ائمه تبریک می گویم وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی اعتماد است و همه رهبران باید برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی از حدود 5000 شهر افغانستان بازدید کرده است تبریک می گویم وی مقصر مشکلات اجتماعی بود و گفت: ساماندهی اتباع بیگانه باید با کمک مسئولان استانی انجام شود.

فاطمیان گفت: کمبود آب آشامیدنی ، تعمیق قنات ها ، تأمین زیرساخت برای مناطق باغ عمران و استقرار پلیس راهور از دیگر مشکلات این شهر است که امیدواریم با کمک مسئولان حل شود.

دکمه بازگشت به بالا