ورزش و نشاط

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی صندلی داوطلب که با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی بیرهند ، فردوس ، قاینات ، طبا و نهبندان در جنوب استان هراسان با چهار فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و مسائل اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرهندا در مصاحبه با آنا گفت: “برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های برتر یک مدیر ارشد از یک دانشگاه است. جهان بینی گام بزرگی در جهت تحقق عالیات عالی است. فرمایش رهبر.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اطلاع استانها از این رویداد ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و سرانجام با توجه به بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم در حال آماده شدن برای رقابت در چهار موضوع بودند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان واحد بیرهند دانشگاه آزاد اسلامی با تمرکز سیاسی روی این موضوع کار خود را آغاز کردند (عدم رعایت ایالات متحده به بورخا نشان داد که سیاست مذاکرات با ایالات متحده از ابتدا اشتباه بود)

وی ادامه داد: در روز دوم این مراسم ، با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه بیر اسلامی واحد بیرهند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوف (منتقد) ، محور فرهنگی و مضامین (تغییر جوانان نظرات در مورد ازدواج به دلیل افزایش سن). در روز سوم ، روز 11 از اسفند 99 ، یک رویداد کرسی آزاد اندیشی هر دو تیم از واحد تابا واحد دانشگاه آزاد اسلامی (موافق) و دانشگاه قاینات دانشگاه آزاد اسلامی (منتقد) به کار در محور اقتصادی و در مورد موضوع (دانشگاه ها برای تحقیقات خود به استقلال مالی نیاز دارند). توسعه)

دانشجو و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرهندا افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم های دانشجویی این دانشگاه (موافقم) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) دارای یک محور اجتماعی و مضمون (اتلاف نظامی بودند) زمان جوانان) تا زمانی که آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرهندز در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان برای حضور و استقبال با توجه به شرایط موجود تشکر کرد. وضعیت و بیماری عروق ویروس کرونا قلب. ارزش. برخی از موضوعات ، مانند قدرت بیان ، اعتماد به نفس ، هوش انسانی و ارتباط آن با سبک رهبری ، باید بیشتر در جلسات پیش رو و در مراحل ملی مورد بررسی قرار گیرند.

وی از گروهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرهندا که به عنوان داور در چهار روز گفتگوی دانشجو شرکت می کردند و نوع استدلال ، استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی می کردند ، تشکر کرد و هیچ گونه جهت یا موقعیت خاص.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا