جامعه

رقابت ۱۵۲ گروه دانشجویی در رویداد کرسی‌های آزاداندیشی بوشهر

نانوایان گرگینس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بوشهر درباره این رویداد ملی. کرسهای یکی از داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی در بوچر درباره لزوم میزبانی این رویداد دانشجویی گفت: صندلی های داوطلب نقش مهمی در ارتقای استدلال دانشجویان، توانایی دانشجویان در تشخیص گزاره های نادرست از گزاره های درست، تشخیص استدلال های واقعی دارد. از توهم و تشخیص حقایق از شایعات، خرابکاری و دارای انحرافات است.


بیشتر بخوانید:

مدلینگ سلبریتی ها به جای نخبگان »زیر ذره بین دانش آموزان


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به تاثیرات مثبت کرسی های آزاد تصریح کرد: و دانشجویان و رویداد تمرینی برای بهره مندی هدفمند از نکات مفید کار تیمی دانشگاه است.

152 گروه از دانش آموزان در رویداد کرسی تفکر آزاد بوشر با هم رقابت می کنند

این مسئول با ابراز امیدواری از اینکه تحقق این اهداف و پیامدهای آن در تربیت دانش آموزان تراز انقلاب موثر و برای دانش آموز و جامعه مثمر ثمر باشد، تصریح کرد: از نظر روش شناختی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی.

گرگین ادامه داد: کارگاه های تخصصی ویژه برگزارکنندگان کرسی های آزاد اندیشی استان نیز برای آموزش قضات و عوامل اجرایی، جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان دست اندرکار و رسیدن به نتیجه نزدیک به عدالت برگزار شد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی بخارست این مراسم را مقدمه ای برای رشد فکری دانشجویان و نقش آنها در جهاد تبیینی دانست که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. کرسی ها در بوشهر و مراکز آموزشی استان ها و اعضای هیأت علمی با فراخوان مشارکت دانشجویی از 18 بهمن ماه و با شرکت 152 گروه دانشجویی به مدت سه هفته آغاز به کار کردند.

152 گروه از دانش آموزان در رویداد کرسی تفکر آزاد بوشر با هم رقابت می کنند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اعلام کرد: این رویداد در استان بوشهر با معرفی 22 تیم دانشجویی در مرحله کشوری 4 اسفند از بین سه تیم راه یافته به مسابقات کشوری به پایان رسید. یکی از نظر سیاسی سه تیم در محور اقتصادی، هفت تیم در محور اجتماعی و 9 تیم در محور فرهنگی با سایر استان ها در سطح کشوری رقابت می کنند.

152 گروه از دانش آموزان در رویداد کرسی تفکر آزاد بوشر با هم رقابت می کنند

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا