استان ها

آغاز کار رویداد ملی دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جاسوج ، اولین رویداد ملی تیم های دانشجویی در مسابقات استانی با حضور نوح محمد علیپور ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور ، سرپرست تیم های دانشجویی که در مرحله استانی به رقابت می پردازند. دفتر نمایندگی هجلاموهاد مدیر فرهنگ ، واحد جاسو ، هیئت داوران و دانشجویان.

دانشجو و معاون فرهنگی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسوج با تأکید بر لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در آموزش عالی طبق منویات مقام معظم رهبری گفت: کرسی های آزاد اندیشی یک نیاز جوانان امروز است ، به ویژه دانش آموزان. “

علیپور افزود: حفظ کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها باعث تقویت روحیه نقدینگی ، ایجاد تفکر خلاق ، انتقاد و ایجاد شور و شوق برای ارائه راه حل و حل بسیاری از مشکلات می شود.

وی درباره چگونگی رویداد کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلوجه و بویراحمد گفت: در این جشنواره 16 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوا ، گچساران و دهدشت برگزار می شود که تا هفته آینده ادامه دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسوج یادآور شد: این رویداد همزمان با حضور چهار گروه فرهنگی ، اجتماعی و 11 گروه سیاسی است.

علیپور توضیح داد: یک رویداد آزاد اندیشی با هدف تضاد دیدگاه ها بین ایده های مختلف ، ایجاد یک فضای مناسب برای بیان آزادانه و مسئولانه ایده ها ، پرورش فرهنگ انتقاد ، ایجاد تفکر خلاق ، انتقاد و ایجاد شور و شوق ، تقویت انگیزه های ارتقا knowledge دانش دانشگاهی و فهمیدن. در فضای مجازی ، بستر مناسبی برای ارتقا and و توجیه روند تولید علم ، توانمند سازی دانشجویان برای مقابله با حملات و سو susp ظن های تبلیغاتی سازمان یافته است.

وی گفت: دو تیم موافق و انتقاد کننده هر مسئله برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود به مدت 30 دقیقه با هر تیم رقابت می کنند و در پایان تیم های برتر استانی و ملی مشخص می شوند.

انتهای گزارش / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا