استان ها

برگزاری دومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان اندیشه برتر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان سمنان، دومین دوره کرسی آزاد سراسری با عنوان اندیشه برتر استان سمنان از روز گذشته در واحد گرمسار و 4 روز در واحدهای استان سمنان آغاز به کار کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمدان با اعلام این خبر به خبرنگار ما در سمنان، هدف از برگزاری این رویداد ملی را 5 محور اصلی بیان کرد و افزود: و اندیشه های مسئولانه در دانشگاه در خصوص تقویت مؤلفه ها. وحدت، امنیت ملی و ارزش‌های اسلامی، پرورش فرهنگ نقد، تفکر خلاق و شور و نشاط در دانش‌آموزان، تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند از اهداف اصلی این اقدام است.

مهدی سلطانی فر گفت: مرحله استانی دومین دوره ملی کرسی آزاد با عنوان ایده برتر در امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در واحدهای استانی سمنان در حال برگزاری است. همانند موضوع سیاسی یکشنبه اول اسفند در واحد گرمسار، موضوع فرهنگی دوشنبه 2 اسفند در واحد شاهرودا، موضوع اجتماعی سه شنبه 3 اسفند در بخش دامغان و موضوع اقتصادی چهارشنبه 4. راهپیمایی در قسمت سمنون. .

وی بیان کرد: گروه های مشمول در دو مقام موافق و مخالف موضوعاتی که قبلا به آنها ارجاع داده شده به رقابت می پردازند و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

48

دکمه بازگشت به بالا