استان ها

تجمع هیئات مذهبی اراک در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاه چراغ برگزار شد

تیتر اول/مرکزی هیئت های مذهبی اراک شامگاه چهارشنبه 20 آبان ماه در اجتماع بزرگی که در مصلی این شهر برگزار شد، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراگ را گرامی داشتند.

به گزارش تیتر اول، در این تجمع بزرگ مردم اراک با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر شورشیان و ایران مملو از شهدای معاند این اقدام جنایتکارانه را محکوم و انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند. ایالات متحده آمریکا. نظام اسلامی و یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشتند.

خوجت الاسلام پناهیان استاد دانشکده و دانشگاه به ناامیدی جوامع غربی در آینده اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی متفکران غربی می گفتند که آینده جهان در لیبرال دموکراسی است و همه دنیا باید شبیه ما شوند. اما امروز نفرت شدیدی از لیبرال دموکراسی در این کشورها گسترش یافته است و امیدی به آینده ندارند و برای تغییر وضعیت خود، همه ایده های خود را اجرا کرده اند و نتیجه را با همه بدبختی ها دیده اند.

پناهیان تصریح کرد: کشورهای غربی از خون ستمدیدگان تغذیه کرده اند و پیشرفت کرده اند، اما اکنون به اصل ماجرا رسیده اند و به صراحت گفته است که شاید لازم باشد به سوسیالیسم یا راه های دیگر برگردیم.

وی تصریح کرد: تنها ملت و گروهی که به آینده امیدوار است و به سوی آینده حرکت می کند مردم ایران و کسانی هستند که به ملت ایران پیوستند، این کشور تنها جایی است که آینده پرافتخاری دارد و منتظر است. مهدوی. شورش

این استاد دانشگاه ادامه داد: متأسفانه در انتشار اخبار واقعی دنیا فلج یا نارسایی وجود دارد به همین دلیل از صدا و سیما می خواهیم فیلم های مستند را به دانشگاه ها و بازار کشورهای جهان و محیط زندگی آنها ارسال کنند مردم یاد بگیرند. که امیدی به آینده ندارند اما ما به آینده امیدواریم و برای آن برنامه ریزی می کنیم و منتظر قیام حضرت مهدی (عج) و سقوط رقبای خود هستیم.

پناهیان با تاکید بر اینکه تا حکومت اسلامی ایجاد نشود جامعه اسلام گرا نمی شود، گفت: در حکومت اسلامی که به سمت آن حرکت می کنیم مردم با آرامش بیشتری زندگی می کنند و رانت خواری وجود نخواهد داشت بنابراین مردم نسبت به اسلام رمانتیک تر می شوند. .

این استاد دانشکده و دانشگاه گفت: پیشرفت علم و فناوری در کشورهای غربی نمونه ای از نان در خون مردم فقیر است، در این کشورها عده ای تماشاگر هستند و بدبختان شبانه روز کار می کنند و برخی غرق می شوند. ثروت، و موفق بودن نیز یک موضوع شانس است. و همه نمی توانند موفق شوند.

پناهیان افزود: نظام جدیدی در جامعه مهدوی و در تمدن نوین اسلامی ایجاد می شود که نقطه مقابل نظام سرمایه داری در جهان است، بنابراین دشمنان مخالف آن هستند و همه دعواها و جنگ ها برای جلوگیری از این ولایت طراحی شده است. از تحقق..

وی افزود: موانع پیشرفت کشور مانع از سرایت حرف به مردم می شود، دشمنان می خواهند صاحبان اندیشه و افکار عمومی را خفه کنند. غربی ها خفقان روانی در جامعه ایجاد کرده اند و نمی گذارند صدای ما به گوش کسی برسد.

پناهیان با تاکید بر اینکه از دولت فعلی انتظار تحول داریم نه اصلاحات و مقام معظم رهبری قبل از روی کار آمدن این دولت ضرورت تحول را بیان کردند، تصریح کرد: از نظر قرآن کریم هر سیاستمداری و حزبی که جامعه را دوقطبی کند بدترین است. انسان عضوی از جامعه است و او را تنها نمی گذاریم.

وی گفت: خفقان دیکتاتوری رضاخانی را پشت سر گذاشتیم اما از خفقان روانی غربی ها نتوانستیم بگذریم چرا که با تاکتیک های مختلف به خود برچسب اصلاح طلب و چپ یا راست می زنند.

پناهیان اضافه کرد: احزابی که در زندان های مافیای سیاسی برای مردم برنامه ریزی می کنند ولی مردم نیستند بلکه خود مردم باید در صحنه باشند، احزاب کثیف سیاسی هستند که پشت درهای بسته برای کارشکنی تصمیم می گیرند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: بخشی از نارضایتی ها ناشی از مشکلات واقعی جامعه است و بخشی نیز کار کثیف این سیاستمداران است که برای کسب رای و تخریب حکومت و اضافه کردن بر مشکلات، فرقه های سیاسی سیاه تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: برخی رسانه های معاند برای تبلیغ خود در صدد بی اعتبار ساختن صدا و سیما، نظام و منبع اخبار نظام و حاکمیت هستند و قوه قضاییه و شورای نگهبان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: برخی فکر می کنند آزادی یعنی قطب بازی و دوقطبی بودن، اما باید بدانید که معنای آزادی این نیست و با وجود آن نمی توانید کشوری را اداره کنید. ائمه جمعه باید مردم را در این مورد آگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس دولت سیزدهم یکی از غیرسیاسی ترین افراد این کشور است و اهل احزاب و باندها نیست.

پناهیان تصریح کرد: در 20 سال گذشته جمع بندی کلمات رهبری سه جمله است: مقاومت در برابر دشمن; مدیریت جامعه و مشارکت انسانی در این حوزه علمی بوده و امیدواریم منویات مقام معظم رهبری در جامعه محقق شود.

وی در خصوص جامعه مهدوی و امام زمان(عج) گفت: در زمان امام زمان(عج) علم و شعور افزایش می یابد، بنابراین گفت و گو بیشتر می شود و مردم در اداره جامعه مشارکت می کنند و مردم تشخیص می دهند. منافقین..

جلسه هیئات مذهبی اراک در محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراگ برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا