اقتصادی

وکیل انلاین اراک احمد بنی جمالی، متخصص در پرونده های حقوقی و کیفری

وکیل آنلاین یکی از خدمات نوین موسسه حقوقی دادکوشا می باشد که شما می توانید اینترنتی و بدون پرداخت هزینه ای با وکیل انلاین چت رایگان صحبت کنید

وکیل آنلاین یکی از خدمات نوین موسسه حقوقی دادکوشا می باشد که شما می توانید اینترنتی و بدون پرداخت هزینه ای با وکیل انلاین چت رایگان صحبت کنید. در ادامه به صورت کامل به آن می پردازیم.

یکی از قسمت های خوب و سریع وکیل آنلاین است که سرعت دسترسی شما به وکیل را چندین برابر کرده و شما در هر شرایطی می توانید از وکیل آنلاین چت استفاده کنید.

وکیل انلاین اراک

پیدا کردن یک وکیل خوب و با تجربه کار سختی است و زمان زیادی را باید برای پیدا کردن آن صرف کنید و همیشه این سوال پیش می آید که آیا او وقت کافی دارد که مشکل شما را با دقت کامل بررسی کند یا نه؟

اما در وکیل انلاین اراک چون همیشه چندین نفر آماده هستند که پاسخگو سوال شما عزیزان باشند، دیگر نیازی نیست وقت و پول خود را هزینه کنید و براحتی می توانید با وکیل مورد نظر خود که تخصص در این زمینه دارد صحبت کنید.

چرا وکیل آنلاین

  1. صحبت و چت با وکیل در تمامی زمینه ها
  2. امکان چت با وکیل در واتس اپ ، تلگرام و سیگنال و اسکایپ
  3. امکان درخواست لایحه یا دادخواست و نوشتن توسط وکیل مربوطه
  4. امکان ارسال مدارک و بررسی توسط وکیل
  5. پشتیبانی 24 ساعته و رایگان

آیا چت با وکیل دارای هزینه است؟

باید خدمتان عرض کنم که بعضی موقع پیش می آید که سوال شما خیلی طولانی است و می خواهید چندین مبحث را بررسی کنید و یا دارای مدارکی هستید که جهت تکمیل سوال خود باید توسط وکیل خوانده شود و سپس نظر خودش را بگویید. خواندن مدارک، لایحه یا رای ممکن است یک ساعت طول بکشد و با توجه به وقتی که از وکیل دادگستری می گیرد شامل هزینه می شود و این هزینه کاملا متغیر و براساس زمانی است که وکیل برای شما می گذارد.

شماره وکیل انلاین اراک

این روزها به دلیل رشد تکنولوژی و شلوغی راهها و ترافیک، اکثر کارها به صورت آنلاین انجام می شود. شغل وکالت نیز از این قافله عقب نمانده و برای اینکه دسترسی مردم به وکیل راحت تر شود و مراجعه حضوری کمتر بشود، می توانند سوال خود را بپرسند. دیگر ملزم نیست وکیل در دفتر خود حضور داشته باشد و این زمان بیشتری را به وکیل می دهد که در هر ساعت از روز  و شب پاسخگو شما عزیزان باشد.

نحوه مشاوره با وکیل نلاین اراک چگونه است؟

ما یک شماره همراه در سایت قرار داده ایم که این شماره واتس اپ و تلگرام به همراه سیگنال است. شما قادر هستید این شماره را در گوشی ذخیره کرده یا روی لینکی که در سایت است کلیک کنید تا مستقیم وارد واتس اپ یا برنامه های دیگر شوید.

در این مرحله شما باید موضوع خود را بگویید که وکیل مربوط به آن موضوع جواب شما را بدهد. برای مثال شما می نویسید یک سوال راجب طلاق، ملکی ، خیانت در امانت و …. دارید و سپس صبر کنید تا وکیل مربوط که نزدیک 100 وکیل باتجربه می باشد جواب شما دوستان را بدهند.

در وکیل آنلاین رایگان دیگر استرس زود یا دیر رسیدن را ندارید و ترافیک خیابان ها روی اعصاب شما راه نمی رود و تنها با داشتن یک گوشی و اینترنت تمامی سوالات خود را بپرسید. همچنین قادر هستید از پشتیبانی آنلاین ما استفاده کنید و برای پرونده های که دارید لایحه و دادخواست بگیرید و درباره چگونگی دفاع در دادگاه از وکلای مجرب ما سوال بپرسید. جهت مشاوره حقوقی با وکلای مجرب همین الان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. وکلای ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

آیا با وکیل در واتس اپ می شود چت کرد؟

بله. شما می توانید از طریق شماره موبایل موجود در سایت که واتس اپ نیز دارد ، سوال خود را بپرسید.

آیا وکیل انلاین اراک راههای ارتباط دیگری دارد؟

بله. شما از طریق نرم افزارهای دیگر مانند تلگرام، سیگنال، واتس اپ ، اسکایپ و …. با وکیل متخصص صحبت کنید.

وکیل انلاین در اراک

مشاوره آنلاین و رایگان فوری با وکلای پایه یک دادگستری از طریق واتساپ یا شبکه اجتماعی دلخواه به صورت ۲۴ ساعته که با تضمین کیفیت صورت می گیرد و به شما این امکان را می دهد تا در اسرع وقت نسبت به مشکل حقوقی که برایتان پیش آمده، اقدامی اصولی و عملی را به صورت رایگان انجام دهید؛ حال قبل از اینکه به ادامه این مطلب بپردازیم به شما توصیه می کنیم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را حتماً مشاهده فرمایید.

در بسیاری از مواقع شما می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی رایگان و طرح سوالات حقوقی خود و یا از طریق پرسش و پاسخ حقوقی قبل از آن که با معضل و مشکل حقوقی مواجه شوید از قرار گرفتن در موقعیتی که شما را ناچار به طرح دعوی و پیگیری حقوق پایمال شده از طریق دادگاه ها می کند، پیشگیری نمایید. بسیاری از وکلا سابقه پاسخ به سؤالات حقوقی مراجعین خود را در فضای سنتی و به صورت حضوری داشته‌اند و به سوالات حقوقی رایگان پاسخ داده‌اند اما امروزه با استفاده از تکنولوژی و به ویژه اینترنت امکان اخذ مشاوره حقوقی آنلاین و طرح سؤالات حقوقی آنلاین با صرف کمترین زمان و بدون اینکه نیاز به خارج شدن از منزل یا محل کار خود داشته باشید مهیّا شده است. موسسه حقوقی دادکوشا با در نظر گرفتن این موضوع و جهت رفع نیاز شما عزیزان قسمتی از سامانه را به مشاوره حقوقی آنلاین رایگان و پرسش و پاسخ حقوقی آنلاین اختصاص داده است. در زیر به برخی سوال های شما در خصوص نحوه استفاده از پرسش و پاسخ حقوقی رایگان پاسخ داده ایم در صورت نیاز ملاحظه نمایید.

آیا مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان توسط وکلای پایه یک انجام می شود و یا کارشناسان حقوقی نیز پاسخگو هستند؟

تمامی سوال های شما توسط وکلای پایه یک دادگستری و یا کاراموزان وکالت پاسخ داده می شود. در سامانه دادکوشا کارشناسان حقوقی امکان ثبت نام ندارند و فقط وکلای دارای پروانه وکالت که تجربه و تخصص کافی دارند و کارآموزان دوره وکالت به سوالات شما پاسخ می دهند تا بهترین جواب را دز اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آیا می توانم با مشاور حقوقی رایگان به صورت خصوصی صحبت کنم؟

شما در سامانه دادیاب این امکان را دارید که هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی با مشاور حقوقی آنلاین مورد نظر خود به صورت رایگان مکالمه داشته باشید و در صورت رضایت از پاسخ وکلا در مراحل بعدی مسائل حقوقی خود از آنها کمک بگیرید.

چگونه می توانم پاسخ سوالات حقوقی رایگان خود را مشاهده کنم؟

با نام کاربری و رمز ورود خود وارد سامانه شوید و سپس از طریق پنل کاربری خود و یا مربع سبز رنگ بالای سامانه که در سمت راست قرار دارد بر روی قسمت سوالات عمومی و سپس بر روی سوالی که پرسیده اید کلیک کنید تا پاسخ سوال خود را توسط مشاوران مختلف مشاهده کنید.

مدت زمان پاسخگویی وکلا در پرسش و پاسخ حقوقی رایگان چقدر خواهد بود؟

این موضوع بستگی به وکیل خواهد داشت، ممکن است وکیلی آنلاین بوده و در همان زمان پاسخگو باشد و یا ممکن است چند ساعتی به طول انجامد اما نهایتاً ظرف 24 ساعت پاسخ سوال خود را دریافت خواهید کرد.

هدف از ایجاد بخش مشاوره حقوقی رایگان در دادکوشا چه بوده است؟

یکی از اهداف مجموعه برای ایجاد بخش مشاوره حقوقی آنلاین کمک به قشر کم درامد جامعه بوده تا بدون پرداخت مبلغی به پاسخ سوالات حقوقی خود دست یابند. هدف دیگر از ارائه این خدمت این است که افراد ابتدا سوال حقوقی خود را مطرح نمایند و سپس با درنظر گرفتن پاسخ وکلای مختلف تصمیم بگیرند چگونه اقدام کنند و یا از بین وکلایی که به سوال های حقوقی آنها جواب جامع تری داده اند در صورت نیاز از طریق سامانه دادکوشا ارتباط برقرار نمایند.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان توسط چند مشاور انجام می گردد؟

هر سوالی که توسط شما ثبت شود حداقل توسط سه مشاور و حداکثر توسط پنج تا شش مشاور پاسخ داده می شود. شما می توانید پاسخ همه وکلا را مشاهده کرده و با جمع بندی و تحلیل همه جواب ها به یک نتیجه جامع در خصوص سوالتان برسید.

چگونه در سامانه دادکوشا می توانیم مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشیم؟

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانید از طریق لینک زیر به بخش مربوطه مراجعه نمایید و موضوع مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از خرید بسته 30 یا 60 دقیقه‌ای، پشتیبانان سامانه هماهنگی لازم را با وکیل مورد نظر انجام می دهند و در تایم ذکر شده توسط وکیل می توانید مشاوره تلفنی خود را انجام دهید.

قبل از این که به موضوع وکیل انلاین اراک بپردازیم لازم است در مورد وکیل توضیحاتی ارائه شود.

وکیل در لغت به معنای عوض کردن یا واگذار کردن است .

وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری از طرف اصیل مامور می شود.

وکیل دارای انواع مختلفی است

  1. 1- وکیل انتخابی

به وکیلی گفته می شود که توسط افراد انتخاب می شوند تا در احقاق حقشان در مراجع قضایی به آن ها کمک نمایند که وکلای دادگستری هستند که با موفقیت در آزمون وکالت می توانند این وظیفه را به عهده بگیرند.

  1. 2- وکیل تسخیری

در پرونده هاب کیفری که نیاز به حضور وکیل باشد ولی طرفین برای خود وکیل انتخاب ننمایند یا به دلیل عدم توانایی مالی عاجز از معرفی وکیل به صورت انتخابی باشند از بین وکلای دادگستری برای آن ها وکیلی گرفته می شود که به این نوع وکالت وکالت تسخیری گفته می شود.

  1. 3- وکیل معاضدتی

در دعاوی حقوقی نیز هنگامی که نیاز به حضور وکیل باشد ولی هریک از طرفین توانایی مالی برای معرفی وکیل نداشته باشند به تشخیص اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می شود.

  1. 4- وکیل اتفاقی

اگر کسی تحصیلات حقوقی داشته باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و در پرونده ای که مربوط به بستگان نزدیک است بخواهد در همین مورد خاص پروانه وکالت موردی بگیرد با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه های مربوط می تواند به این امر اقدام کند که به این نوع وکالت وکالت اتفاقی می گویند.

وظایف وکیل

  • مشاوره حقوقی به مراجعه کنندگان به وی در موارد قانونی
  • حضور در دادگاه به عنوان نماینده موکل خود
  • تنظیم لوایح ،قرارداد ،پیش نویس برای درج در پرونده و پیشبرد حقوقی و قضایی امور محوله از طرف موکل
  • جمع آوری مدارک و شواهد برای دفاع از موکل خود در دادگاه
  • ارائه مدارک و شواهد به دست آمده در دادگاه برای دفاع از موکل خود
  • شرکت در جلسات و مذاکرات به منظور کشف مسائل مربوط به پرونده موکل خود

وکیل انلاین اراک

باتوجه به این که امروزه با استفاده از اینترنت می توان به هر اطلاعاتی دست پیدا کرد یکی از راه های پیدا کردن وکیل هم استفاده از اینترنت و پیدا کردن وکیل آنلاین و هم چنین مشاوران حقوقی آنلاین است که افراد با صرف کم ترین وقت و هزینه به راحتی  و با یک جستجوی ساده می توانند پاسخ سوالات حقوقی خود را یافته و هم چنین به وکیل های مجرب هم وصل شوند تا در راه احقاق حق خود در دادگاه از تجربیات این وکلا استفاده نمایند.در این بین البته افراد بسیاری هم هستند که با هدف سود جویی به دنبال فریب مردم هستند  و خود را به عنوان وکیل آنلاین معرفی می کنند .پس کسانی که قصد استفاده از خدمات وکلای آنلاین هستند با دقت بیشتری گام برداشته و از موسسات معتبر در این زمینه استفاده نمایند.

دکمه بازگشت به بالا