استان ها

یاوری: عقیلی یک راه حرفه‌ای را پیش گرفته/ سپاهانی‌ها چراغ خاموش بازیکن جذب می‌کنند

یک کارشناس فوتبال می گوید سپاهان به دنبال مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان هستند.

محمد جاوری در گفت وگو با تیتر اول درباره انتصاب موره به عنوان سرمربی سپاهان اظهار کرد: موره عملکرد خوبی دارد و با مربیان و تیم های بزرگی کار کرده است. با این حساب سپاهان انتخاب خوبی داشت. بعد از محرم نویدکیا بهترین تصمیم را گرفتند که از فرصت های بومی استفاده نکنند. نویدکیا سپاهان بهترین راه حل خانگی را داشت و حالا تصمیم هوشمندانه ای گرفته است.

یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه نویدکی چاره ای جز ادامه کار ندارد، گفت: اما مطمئنم او روزی بهتر به سپاهان برمی گردد. او با شناخت بیشتر و شرایط بهتر به لیگ بازخواهد گشت. او آدم بزرگی است اما شرایط فوتبال ما به گونه ای است که چنین فردی را به راحتی نمی پذیرد.

وی ادامه داد: فقط بحث جذب بازیکنان جدید است که با توجه به شناختی که از هیئت مدیره و آقای ساکتا دارم، می دانند که دارند کاری می کنند. البته چراغ ها خاموش می شود، آنها به دنبال گفتگو با بازیکنان مورد نظر خود هستند و این رویکرد باشگاه سپاهان است. می توانند یک بار با بازیکن اصلی قرارداد ببندند. حدس و گمان و ذخایر بسیار کمی وجود دارد.

هادی عقیلی درباره توانایی جاوری برای پیوستن به مربیگری سپاهان گفت: او یکی از اسطوره های سپاهان است و فکر می کند در مسیر حرفه ای قرار دارد. اگر روزی سرمربی سپاهان شود، درست است که در کنار سرمربی سپاهان باشد. بهتر بود نویدکیا هم همین مسیر را طی می کرد اما به هر حال مربیان و شخصیت ها متفاوت است.

وی افزود: نگران جذب بازیکنان جدید نباشید، هیچکس نمی داند سپاهان در فصل نقل و انتقالات به دنبال چه بازیکنی است، فکر می کنم سپاهان در جذب بازیکن خارجی هم موفق باشد، زیرا در سال های اخیر هر خارجی که به این تیم آمده است از کیفیت خوبی برخوردار است، ارتباط خوب بین هیئت مدیره و مدیر عامل بسیار مهم است که می تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا