استان ها

به عنوان بخشی از برنامه اقدام ملی ، 21،000 واحد مسکن در آذربایجان غربی ساخته می شود

به گزارش تیتر اول آذربایجان غربی ، آیدین رحمانی در یازدهمین جلسه شورای امنیت مسکن استان که امروز توسط استاندار برگزار شد ، اظهار داشت: مسکن برای مردم یکی از مهمترین مأموریت های دولت است و خوشبختانه با وجود همه مشکلات ، مسکن فراهم شده است. ، و دولت دوازدهم برای تکمیل پروژه های قبلی به ویژه در مورد پروژه مسکن آنلاین بسیار تلاش می کند و برای تکمیل این پروژه ها و تحویل خانه ها به مالکان تلاش زیادی می کند.

وی با بیان اینکه اقدام ملی مسکن از طرف دولت به عنوان یکی از برنامه های مهم دولت تلقی می شود ، اضافه کرد: وزارتخانه های مختلف به ویژه وزارت راه و شهرسازی وظیفه پیگیری این موضوع را با تهیه زمین مناسب و سرعت بخشیدن به ساخت خانه ها دارند. قرار دادن آن به دهکده های میانی مردم ، شرایط مناسبی را برای زندگی مردم فراهم می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی انتخاب مکان مناسب برای این پروژه را مهم دانست و گفت: کمیته تأمین اراضی برای این پروژه تشکیل شده و با بررسی کشورها و سایتهای پیشنهادی و شناسایی مکان آنها و تغییر مالکیت.

رحمانی اظهار داشت: در برخی از شهرها تحقیقات لازم برای مرحله اول انجام شده است و با تصویب شورای امنیت مسکن و معرفی مناطق روستایی ، متقاضیان می توانند با پرداخت اقساط اول ساخت مسکن اقدام ملی را آغاز کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا