استان ها

کدام شهرهای خوزستان شامل مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن‌اند؟

تیتر اول / هرزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هوستان گفت: تا به امروز چهار مرحله ثبت نام بر اساس برنامه اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم آن از چند روز پیش آغاز شده و اجرا می شود تا ساعت 1 بعدازظهر 16 ژوئن

محمد حسین پناهی فر در گفت وگو با تیتر اول اظهار داشت: تاکنون چهار مرحله ثبت نام در قالب برنامه اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم از چند روز پیش آغاز شده و تا 16 خرداد ادامه دارد.

وی افزود: کلیه بی خانمان هایی که از یارانه مسکن بهره مند نشده اند و طبق قانون ساماندهی مستحق مسکن هستند ؛ می توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

معاون وزیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: اهواز ، ماهشهر ، دسفولس ، رامشیر ، شوشتر ، آبادان ، هورومشهر ، آغاجاری ، امیدجه ، باغملکس ، هندیدجان ، اروندکنار ، چوبده در مرحله ثبت نام ، ثبت آنها امکان پذیر است.

پناهی فر افزود: در ماه های آینده شهرهای دیگر خوزستان نیز به مرحله ثبت نام اضافه می شوند تا ساکنان این شهرها نیز بتوانند برای بهره مندی از برنامه اقدام ملی مسکن درخواست ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا