جامعه

هیچ گونه حرکت زیانبار بهداشتی ناشی از متوفیان کرونا بر تهران تحمیل نشد

فرمانده ستاد مقابله با تاج کرون تهران گفت: طی 13 ماه گذشته خدمات ارائه شده به اجساد قربانیان پزشکی قانونی با مراقبت عملی انجام شده و هیچگونه حرکت مضر بهداشتی بر شهر تهران تحمیل نشده است.

به گزارش تیتر اول ، علیرضا زالی بهشت ​​زهرا در یک مراسم ارزیابی در تهران اظهار داشت: در طی اپیدمی کرونا ، مطابق با پروتکل های بهداشتی ، مطابق با آخرین استانداردهای ملی و استانداردهای سازمان بهداشت جهانی ، در این امامزاده معرفی می شود. همچنین ، با کمک پرسنل کوشا صومعه ، تمام آیین ها و مراسم مذهبی معمول برای همه مردگان تاجگذاری انجام می شود.

وی با اشاره به عزاداری دشوار در خانواده های کشته شدگان کرونا خاطرنشان کرد: در تمام مراحل نبش قبر و خاکسپاری و همچنین حفظ شأن و منزلت مردگان و بازماندگان آنها برای برطرف ساختن دردها و بازماندگان آنها ، باید در مناطق مختلف این حرم به طور مناسب رفتار شود. رنج آنها را التیام بخشد.

در بخش دیگری از سخنرانی ، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا پایتخت صومعه بسست زهرا را از نظر رعایت اقدامات بهداشتی یکی از ممتازترین موقعیت های استانی و شهرستانی توصیف کرد. با این حال ، به دلیل تعداد زیاد مرگ و میر در بسیاری از کشورهای جهان ، هیچ گزارش کتبی از دفن مردگان وجود ندارد.

وی گفت كه این صومعه ها مراكز بالقوه ای برای شیوع عفونت در سراسر جهان محسوب می شوند و یادآور شد: روند تاج گذاری مردگان در صومعه با چنان مراقبت انجام می شود كه تهران تا به امروز هیچ اثر مخربی بر محیط زیست و سلامتی نداشته است. نبوده است

بهشت زهرا تهران ، مدیر اجرایی سیلک کهل ، درباره تاجگذاری هشت نفر از 3200 کارمند این سازمان گفت: این یک رکورد ملی و جهانی در 13 ماه گذشته است و بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا