جامعه

ابتلا به گونه انگلیسی کرونا رو به افزایش / ضرورت اعمال محدودیت سفر به استان‌های درگیر

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد ضد تاج گذاری کرونا با اشاره به افزایش بیماری عروق کرونا قلب در کشور ، در مورد احتمال عود گونه های قبلی ویروس کرونا (ویروس ووهان) گفت: “افرادی که سابقه بیماری و به نظر می رسد آنتی بادی های محافظ آسیب دیده اند. “آنها نوع انگلیسی را نمی بینند.

مصاحبه با تیتر اول دکتر مسعود مردانی وی با اشاره به افزایش موارد جدید بیماری کرونا قلب در کشور گفت: البته این افزایش برای اشغال تمام تخت های بیمارستان کافی نیست اما نگران کننده است که اگر این روند ادامه یابد مردم در Novruch درگیر می شوند جشنواره “

وی با اشاره به برخی از برنامه های سفر نوروزی تأکید کرد: تا زمانی که زنجیره انتقال تاج به طور کامل مختل نشود انتظار سفر منطقی نیست.

مردانی ادامه داد: پیش بینی ما این است که میزان مرگ و میر عروق کرونا در کشور طی روزهای آینده تا حدودی افزایش می یابد ؛ با افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان ها و افزایش تعداد مرگ و میرها ، به رفتار افراد و نحوه برخورد آنها با این بیماری همه گیر بستگی دارد.

یک متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه شیوع نوع جهش بیماری کرون انگلیس در حال افزایش است ، اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تعداد عفونت های ویروسی از این نوع در استان خوزستان است. اگر محدودیت سفر در استان های آلوده به ویروس جهش انگلیسی وجود نداشته باشد ، مسلماً این مشکل در سراسر کشور گسترش می یابد. اگر حرکت مردم بومی به این مناطق متوقف یا کاهش یابد ، شاهد تأثیر مثبتی خواهیم بود.

وی افزود: کروناویر چین به طور کلی کودکان و نوجوانان را کمتر تحت تأثیر قرار داده و عمدتا افراد مسن و کسانی که بیماری های زمینه ای دارند را تحت تأثیر قرار داده است. ویروس جهش یافته (به انگلیسی) بیشتر از جوانان مبتلا به جوانان زیر 20 سال و کودکان است ، اما این به این معنی نیست که نوع جهش یافته فقط برای کودکان است. هر کسی که در معرض ویروس باشد و آنتی بادی محافظ نداشته باشد ، در هر سنی به این بیماری مبتلا می شود.

این مردان ادامه دادند: به نظر می رسد افرادی که قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند و دارای آنتی بادی محافظ هستند با ورود به نوع انگلیسی صدمه ای نخواهند دید زیرا آنتی بادی از آنها محافظت می کند و به نظر می رسد که عفونت آنها یا وجود ندارد یا احتمال آن کمتر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا