جامعه

رکوردزنی ۹ باره کرونا در تهران در آنلاین

فرمانده واحد عملیاتی کرونا در کلانشهر تهران گفت: متأسفانه تعداد بیماران بیماری کرونا برای پنجمین روز متوالی به کمتر از 6000 نفر کاهش نیافته است و بیش از 700 نفر در بخشهای مراقبت ویژه تحت مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدا بستی ، دکتر علیرضا زالی در تشریح وضعیت تهران با بیماری بیماری کرونا قلب ، گفت: بله.

وی افزود: در مجموع تعداد پذیرفته شدگان بیمارستان های استان تهران طی 24 ساعت گذشته به بیش از 890 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه 188 بیمار مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب یک روز قبل در بخش مراقبت های ویژه تهران در بخش مراقبت های ویژه تهران بستری شده اند ، گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تابعه استان از 6125 نفر عبور می کند.

زالی گفت: “متأسفانه برای پنجمین روز متوالی تعداد بستری های بیماری کرونا به کمتر از 6000 نفر کاهش نیافته است.” تقریباً 700 بیمار بیماری کرونا نیز در بخش های مراقبت ویژه بستری می شوند.

وی با ابراز تأسف از شیوع گسترده بیماری عروق بیماری کرونا قلب در تهران اظهار داشت: از ابتدای آنلاین تا به امروز ، 9 بار رکورد مرگ و میر و موارد جدید بیماری عروق بیماری کرونا قلب در تهران شکسته شده است.

به گفته وی ، آخرین وضعیت منحنی عوارض و بستری شدن در موارد جدید و بستری شدن گواه این واقعیت است که متأسفانه ، در قله سوم کرونا هیچ کاهشی مشاهده نشده و وضعیت آماری در حال افزایش است.

وی با اشاره به فعالیت بیمارستان های تهران به عنوان مهمترین مراکز ارجاع در کشور ، اظهار داشت: بالغ بر 40 درصد از بیماران وخیم کشور در واحدهای مراقبت های ویژه بیمارستان های تهران بستری هستند و بیشتر بیماران هنوز شرایط عمومی جدی دارند و نیاز به مراقبت ویژه دارند.

زالی با بیان اینکه کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب انجام داده اند ، تأکید کرد: 108 بیمارستان تهران خدمات درمانی و پذیرایی را برای بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب ارائه می دهند ، ضمن اینکه احتمال ایجاد تخت های بیمارستانی جدید در آینده افزایش می یابد.

وی با ابراز نگرانی از خستگی و فرسودگی نیروی کار و پرسنل پزشکی هشدار داد: “اگر امواج جدید تاج از امکانات اشباع شده فراتر رود ، قطعاً این مسئله به یک چالش جدی تبدیل خواهد شد.”

فرمانده عملیات بیماری کرون در کلانشهر تهران همچنین در مورد محدودیت های ایجاد شده برای شکستن زنجیره بیماری کووید 19 توضیح داد: استفاده از 50٪ ظرفیت کارکنان تنها می تواند بخشی از ترافیک را کاهش دهد و برای جلوگیری از شیوع ویروس محدودیت های بیشتری لازم است. نتیجه مداخلات روزهای گذشته در هفته های آینده مشخص خواهد شد.

زالی گفت: در ساعت پیک ، آمار میدانی نشان می دهد که پس از اعمال محدودیت ها در سطح شهر ، میزان ترافیک 10 تا 13 درصد کاهش می یابد.

وی بر لزوم استفاده از فرصت های دورکاری و (50٪) مبادلات کارکنان بخش دولتی و خصوصی توسط مقامات اجرایی و استانی تأکید کرد و ادامه داد:

وی با اشاره به اینکه شماره 89511 به صورت 24 ساعته به س questionsالات مربوط به کرونا پاسخ می دهد ، ادامه داد: از دیروز تا امروز ، کارمندان ادارات مختلف تا 1100 شکایت در مورد عدم رعایت برخی دستگاه ها در بخشنامه های اعلان که محدودیت های کاری را برای کارمندان در این سیستم اعمال می کنند. ثبت شده است و باید برای بررسی از طریق دفتر مرکزی کرونا به دفتر فرمانداری و بازرسی ملی گزارش شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا