بهترین های کسب و کارعمومی

کاربردهای روغن کرچک هیدروژنه در صنایع آرایشی و بهداشتی

کاربردهای روغن کرچک هیدروژنه در صنایع آرایشی و بهداشتی

روغن کرچک اتوکسیله هیدروژنه 40 مول (روغن کرچک هیدروژنه شده PEG-40) با نام تجاری KECAS H40 به عنوان حلال مخصوصاً برای عطرها و اسانس ها و همچنین امولسیفایر غیر یونی استفاده می شود. این محصول از واکنش 40 مول اکسید اتیلن با 1 مول روغن کرچک هیدروژنه به دست می آید. این محصول در بازار مواد شیمیایی با نام PEG 40 نیز شناخته می شود.

این محصول یک سورفکتانت غیر یونی گیاهی است که به طور گسترده به عنوان نرم کننده، مرطوب کننده، امولسیفایر روغن در آب، روان کننده، حامل ترکیبات به منافذ و لایه های داخلی پوست و حلال استفاده می شود. این محصول می تواند به عنوان یک عامل مرطوب کننده در واکس های حالت دهنده و به عنوان یک غلیظ کننده فوق العاده در مواد شوینده استفاده شود. KECAS H40 برای استفاده در محصولات مراقبت از پوست و مو، از جمله محصولات مراقبت از صورت و گردن، محصولات ضد آفتاب و محصولات حمام و شستشو مانند شامپوها و پاک کننده های صورت مناسب است. این ترکیب با سورفکتانت های آنیونی، کاتیونی و غیریونی سازگار است و حتی در سیستم های نسبتاً شور، اسیدی و بازی نیز قابل استفاده است.

در برخی از سناریوها، PEG-40 جایگزین مناسبی برای پلی سوربات در عطرهای مبتنی بر آب و امولسیفایرهای روغنی است. این ترکیب حلال اسانس ها و عطرها است. به طور معمول، این ترکیب به عنوان مایع پایه یا حلال در دستور العمل های عطر و اسانس، به ویژه در محصولات بسیار معطر مانند اسپری های خوشبو کننده هوا استفاده می شود.

این ماده به عنوان یک امولسیفایر برای حمایت از ایجاد کرم ها و لوسیون ها استفاده می شود و می تواند خواص ژل امولسیفایرهای کم HLB مورد استفاده در تهیه میکروامولسیفایرها در آب (ژل حلقه ای W/O) را بهبود بخشد.

فرمولاسیون بسیار ملایم تهیه شده با سورفکتانت های غیریونی اتوکسیلات بالا مانند PEG 40 KECAS H40 می تواند سوزاندن سولفات لورت و حتی سوختن بسیار کم عوامل کاهنده را کنترل کند. برخی از کشش های سطحی مانند SLES/CAPB

از این ماده برای تهیه محلول هایی با فشار اسمزی بسیار بالا و همچنین به عنوان فاز ثابت قطبی و بایندر در کروماتوگرافی گازی استفاده می شود.

مزایای روغن کرچک هیدروژنه 40 مول اتوکسیله

– محلول پرکاربرد

– از نظر شیمیایی پایدار، بی مزه و مناسب برای مصرف خوراکی.

– امولسیفایر مناسب محلول های آب-روغن با ویتامین های محلول

نحوه عملکرد KECAS H40

KECAS H40 هم در آب و هم در روغن محلول است و معمولاً برای ساخت امولسیون های روغن در آب استفاده می شود. این ماده برای استفاده در پاک کننده های مایع خوب است زیرا به تقویت حباب ها کمک می کند. خواص صاف و نرم کننده این ماده، آن را به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مواد در فرمولاسیون مرطوب کننده ها و محصولات مراقبت از مو تبدیل کرده است.

KECAS H40 به عنوان یک سورفکتانت، کشش سطحی بین چند مایع یا مایعات و جامدات را کاهش می دهد. علاوه بر این، این ماده چربی را از روغن جدا می کند و آنها را به یک سوسپانسیون مایع تبدیل می کند. در این شرایط شستن روغن راحت تر می شود. بنابراین، این ترکیب در محصولات پاک کننده بدن و صورت بسیار مورد استفاده و مفید قرار گرفته است. KECAS H40 یک لایه محافظ هیدراته روی پوست ایجاد می کند که از از دست دادن رطوبت طبیعی پوست جلوگیری می کند.

محصولات می توانند عملکردهای زیر را مطابق فهرست انجام دهند

مخلوط کردن ترکیبات غیر قابل اختلاط

– تشکیل حباب در محصولات صابونی

– بهبود توزیع پوست محصولات آرایشی

– امولسیفایرهای هیدروفیل برای سیستم های روغن در آب

– کاهش میزان کف محصول

– تيل محلول

– حلال ویتامین ها و اسانس ها

– افزایش انرژی

– بهبود اثر بر روی پوست و لطافت بخشیدن به آن

کاربرد KECAS H40 در صنایع آرایشی و بهداشتی

– صابون مایع، پاک کننده صورت، ژل دوش، حمام حباب دار و شوینده بچه

– کرم های صورت، لوسیون های بدن، ضد آفتاب و کرم های برنزه کننده

– لوازم آرایشی، ماسک صورت، لایه بردار

– دئودورانت، عطر و ادکلن

– شامپو و نرم کننده

– ترازوی تیغ

– شستشوی صورت و خمیر دندان

کاربردهای صنعتی KECAS H40

– پوشاک و فلز کاری

– روغن های صنعتی، هموژنیزه کننده ها (پراکنده کننده ها)، روغن های طبیعی

تجهیزات پزشکی KECAS H40

KECAS H40 یک سورفکتانت دارویی استاندارد است که به عنوان حلال اساسی و امولسیفایر استفاده می شود.

PEG-40 در اشکال زیر استفاده می شود:

– کپسول ژل نرم (400 میلی گرم در هر دوز)

– قطره چشم (0.5 درصد وزنی)

– محلول های خوراکی (45-0.5%)

– قرص (50 میلی گرم)

– کرم ها (1% وزنی)

در کاربردهای ژل نرم، KECAS H40 تا 20 درصد وزنی در PEG-400، تا 30 درصد وزنی در تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​و تا 20 درصد وزنی در پروپیلن گلیکول حل می شود. این محصول کاملاً با فرمول های آبی قابل اختلاط است.

KECAS H40 در سیستم های دارورسانی مبتنی بر چربی که در سیستم های دارویی خود امولسیون کننده (SEDDS) استفاده می شود، بسیار کارآمد و موثر است. به عبارت دیگر، غلظت بالایی از سورفکتانت اولیه و ثانویه، روغن و آب با هم مخلوط می شوند تا چنین ترکیبی تولید شود. ترکیب نهایی حاصل شفاف، دارای ویسکوزیته کم، همسانگرد، مناسب برای کپسوله کردن و سایر ترکیبات مایع است.

فیوژن KECAS H40

هنگام اضافه کردن 40 مول روغن کرچک هیدروژنه اتوکسیله شده به مخلوط آرایشی، می توان آن را مستقیماً در حالت سرد با نسبت مولی 3:1 (KECAS H40 در روغن) در فاز روغن و سپس در فاز آب مخلوط کرد. اگر مخلوط کدر است، KECAS H40 بیشتری را می توان به مخلوط اضافه کرد تا شفافیت را بهبود بخشد. این ماده همچنین در ترکیب با امولسیفایرهای دیگر با HLB مختلف مانند گلیکول دی استئارات یا گلیسریل استئارات استفاده می شود.

KECAS H40 یک محلول شفاف در آب، 2-پروپانول، n-پروپانول، اتیل استات، کلروفرم، تتراکلرید کربن، تولوئن و زایلن تشکیل می دهد و با افزایش دما محلول کدر می شود. این ماده در دماهای بالاتر با اسیدهای چرب و الکل های چرب محلول شفافی تشکیل می دهد.

پایداری KECAS H40

ماده شیمیایی خالص KECAS H40 بسیار پایدار است. قرار گرفتن طولانی مدت در دمای بالا باعث جدا شدن فیزیکی ماده شیمیایی به فازهای مایع و جامد می شود. بله، پس از خنک شدن، این به حالت اولیه خود باز می گردد. این محصول در تمامی نوشیدنی ها و محلول های الکلی پایدار است. PEG 40 نباید در معرض نیرو یا پایه قوی قرار گیرد زیرا به دلیل وجود گروه های استر باعث پوسیدگی صابون می شود.

محلول آبی KECAS H40 در دمای 120 درجه سانتیگراد استریل می شود. اگرچه این ممکن است باعث کاهش جزئی در pH شود. البته جداسازی فاز می تواند در حین استریل کردن محصول در دمای بالا رخ دهد. در صورت مخلوط شدن در حالی که هنوز داغ است، می توان محصول را به حالت اولیه خود بازگرداند. KECAS H40 به سختی آب حساس نیست.

نحوه استفاده از KECAS H40

قبل از استفاده، توصیه می شود محصول را در دمای 50-60 درجه سانتیگراد گرم کرده و به آرامی مخلوط کنید. مواد متداول برای استفاده در صنعت داروسازی به محلول آبی PEG 40 اضافه می شود. مقدار مورد نیاز نگهدارنده با آزمایش تعیین می شود.

خرید پی ای جی 40

برای خرید پی ای جی 40 حتما به فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا