ورزش و نشاط

افراد تاریخ مصرف گذشته به والیبال آسیب زدند/ به المپیک صعود نکنیم 20 سال عقبگرد خواهیم داشت

محمودی: افراد تاریخ مصرف گذشته به والیبال آسیب زدند/ به المپیک صعود نکنیم 20 سال عقبگرد خواهیم داشت

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: عدم صعود به المپیک ما را 20 سال به عقب برمی‌گرداند.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تیتر اول، در واکنش به عملکرد ضعیف شاگردان عطایی در هفته دو لیگ ملت‌های والیبال 2023 اظهار کرد: یک برد و سه باخت ماحصل تلاش تیم ملی ایران در هفته دوم بود. درست است ما سال سختی در پیش‌رو داریم امسال هم سال قبل از المپیک است خیلی روزهای پر ترافیکی فدراسیون در پیش رو دارد اکثر تیم های نوجوانان و جوانان ما درگیر مسابقات مختلف هستند ولی واقعیت این است که نتایج همه اقدامات درعملکرد تیم ملی بزرگسالان نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: انتظار می‌رفت برای تیم‌ ملی برنامه ریزی مناسب‌تری انجام می‌شد. تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد قطعا بعد از پایان هفته سوم باید یک آسیب شناسی درست انجام شود. حتی حالا که فقط چهار بازی دیگر داریم باید تلاش کنیم دو برد را به دست بیاوریم. درست است که دیگر هیچ شانسی برای قرار گرفتن در بین هشت تیم را نداریم اما نباید دست از تلاش برداریم و خودمان را درگیر مسائلی مانند ندادن ویزا و غیره کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در ادامه گفت: تیم ملی در این مسابقات ضعیف ظاهر شد باید از مسائل مانند ندادن ویزا و این موارد فاصله بگیرد. بحث ندادن ویزا ماجرای تازه‌ای برای ورزش  ایران نیست ما قبل از آغاز رقابت‌ها تعدادی از بازیکن‌ها را بردیم برای گرفت ویزا درخواست دادیم بنابراین می‌توانستیم از دیگر بازیکن‌ها در این هفته استفاده کنیم که کمتر به مشکل بخوریم. باید صحبت‌های بچگانه مانند عدم صدور ویزای تمرکز تیم را بهم زده فاصله بگیریم و به فکر بازی خوب باشیم.  

وی در پایان تاکید کرد: همه باید از والیبال حمایت کنیم. تیم شرایط خوبی ندارد و متاسفانه شاگردان عطایی نتوانستند علارغم بازی‌های خوب برخی از آنها مانند حاجی‌پور و خانزاده انتظار مردم و خانواده والیبال را برآورده کنند. تیم با این وضعیت اگر به المپیک هم صعود نکند راحت به اندازه 20 سال عقبگرد خواهیم داشت. متاسفانه در این سالها حذف افراد دلسوز و استفاده از افراد تاریخ مصرف گذشته به والیبال ما آسیب زیادی وارد شد.

 انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا