ورزش و نشاط

شرط جدید حضور در تیم ملی والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.

هادی رضایی در گفت وگو با تیتر اول، بعد از پایان اردوی ارزیابی تیم ملی والیبال نشسته مردان که با حضور ۳۲ ورزشکار برگزار شد، اظهار کرد: در این اردو ۱۵ نفر از بازیکنان المپیک و جهان، ۷ نفر از تیم جوانان و ۴ بازیکن برتر لیگ دعوت شده بودند که پس از ارزیابی آنها در پست‌های مختلف، ۱۸ تا ۲۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی گفت: با توجه به این که سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم، برای این که بتوانیم بهترین عملکرد را در هر دو تورنمنت داشته باشیم، سعی دایم بازیکنان را در هر مرحله اردو مورد ارزیابی قرار دهیم و برای هر تورنمنت ۱۲ ورزشکار برتر را انتخاب کنیم. در حقیقت به دنبال آن هستیم تا اگر کسی ادعای حضور در تیم ملی را دارد شرایط حضورش را در صورت تایید کادر فنی و رییس انجمن به تیم ملی فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: در تیم ملی به روی همه باز است و این طور نیست که تنها قهرمانان جهان و پارالمپیک در تیم ملی حضور داشته باشند. تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی هر کسی آماده باشد، به تیم ملی راه پیدا خواهد کرد.

رضایی همچنین از جلیل ایمری، علی گلکار، علی اخوان، پرویز پیروزی، محسن براتی و جابر خلف زاده به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نام برد و تصریح کرد: تلاش بر این است که در آینده با ۲ تیم متفاوت در مسابقات شرکت کنیم.

وی در پایان با بیان این که هدف‌گذاری ما پارالمپیک پاریس است، گفت: به دنبال آن هستیم تا به تمام بازیکنان جوان و باانگیزه شانس حضور در تیم ملی را بدهیم و با حداکثر قدرت در مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا