ورزش و نشاط

۴ ستاره بزرگ والیبال جهان در تیم والیبال پیکان برای آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، والیبال پیکان به عنوان پرافتخارترین بازیکن آسیا در تلاش است تا با ترکیبی قدرتمند وارد این رقابت ها شود تا حضوری قدرتمند در جام باشگاه های قاره کهن داشته باشد.

در نتیجه امروز باشگاه پیکان رسما اعلام کرد که اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سید معروف و سید محمد موسوی به تیم والیبال این باشگاه پیوسته و به جام باشگاه های آسیا می پیوندند.

بر اساس آن، نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم ملی هلند و اروین انگاپتس بازیکن ارزشمند تیم ملی فرانسه که هر دو عضو باشگاه مودنا ایتالیا هستند، به پژکان پیوستند. مدیران باشگاه پیکان از چند هفته پیش مذاکرات خود را با باشگاه مودنا برای امضای قرارداد خواهر آغاز کردند و طبق همین توافق تا چند روز دیگر دو ستاره سرشناس والیبال ایتالیایی وارد ایران می شوند. . برای حضور در مسابقات آسیایی با پیراهن پیکان |

اعضای تیم پیکان در رقابت های آسیایی نیز دو ستاره تیم ملی سابق ایران که در سال های اخیر عناوین مختلف قهرمانی جهان را کسب کرده اند، سعید معروف و سید محمد موسوی خواهند بود.

موسوی چند روزی است که در درس پژکان حضور دارد و سعید معروف نیز طی چند روز آینده برای پیوستن به شاگردان پیمان اکبری به تهران خواهد آمد.

همچنین چند روز مانده به آغاز جام باشگاه های آسیا دو ستاره خارجی والیبال پیکان به نام های انگاپتس و عبدالعزیز وارد تهران می شوند تا بازی های خود را برای تیم پیکان آغاز کنند.

من باید بگویم؛ جام باشگاه های والیبال آسیا از 25 اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه پیکان تهران برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا