سلامت و تندرستی

برترین‌های نمایشگاه CES ۲۰۲۲ را بشناسید

به گزارش تیتر اول و به نقل از CNET، نمایشگاه CES 2022 مطابق روال سال های گذشته در قالب یک نمایشگاه تجاری مشترک شامل غرفه های زنده و آنلاین برگزار شد. به دلایل مختلف، از اختلالات زنجیره تامین گرفته تا کمبود نیروی کار، این نمایشگاه امسال کمتر از سال های گذشته حضور داشت. در این گزارش مهم ترین محصولات و فناوری های عرضه شده در این نمایشگاه ارائه شده است.

نکات برجسته CES 2022

BMW iX Flow از BMW
این خودروی برقی با استفاده از فناوری جوهر الکترونیکی قادر است رنگ خود را از سیاه به سفید و کل طیف بین دو رنگ را به طور کامل تغییر دهد و حتی الگوهای رنگی متفاوتی بر روی بدنه خود ایجاد کند.

روتر AX 200 ارائه شده توسط TP-Link
این روتر جدید قادر است به طور خودکار هر چهار آنتن را جابجا کند تا بهترین سیگنال را دریافت کند. همچنین از سه باند مختلف 5، 2.4 و 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توان از آن در شبکه های مش استفاده کرد، از آخرین استاندارد وای فای 6E استفاده می کند و سرعت اتصال را بسیار افزایش می دهد.

پلتفرم پلی استیشن VR2 ساخت سونی
پلتفرم واقعیت مجازی که بر روی پلی استیشن 5 توسعه یافته است از یک هدست و یک کنترلر احساسات تشکیل شده است که از قدرت پردازش بالای دستگاه بازی برای ایجاد تجربه کاربری واقعی تر و با کیفیت تر استفاده می کند. این هدفون دارای ویژگی های بسیار پیشرفته ای مانند صفحه نمایش 4K OLED HDR و ردیابی چشم است.

Project Sophia PC از Razer
این ابزار به شکل یک دسکتاپ است که اجزای یک کامپیوتر شخصی را در خود جای داده است. کاربر می تواند به راحتی هر یک از این قطعات از جمله مانیتور، هاب USB یا شارژر بی سیم را جایگزین کند. البته در حال حاضر این کامپیوتر یک طرح مفهومی است و به این زودی وارد تولید انبوه نخواهد شد.

خودروهای الکتریکی جنرال موتورز
جنرال موتورز سه مدل برقی سیلورادو، اکینوکس و بلیزر را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. به گفته مدیرعامل این شرکت، هر سه خودرو ظاهری مشابه مدل های بنزینی خواهند داشت و با قیمتی مناسب عرضه خواهند شد. علاوه بر این، این خودروها قادرند با هر بار سوخت گیری با هر بار سوخت گیری، مسافت یکسانی را طی کنند.

مشخصات شرکت ایسوس کامپیوتر Zenbook 17
هنوز مشخص نیست که این رایانه تبلت است یا لپ تاپ. اما دارای یک صفحه نمایش تمام OLED 17 اینچی و یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می تواند در هر جهت تا شود یا تا شود. این کیبورد کامپیوتر به راحتی از آن جدا می شود، اما کارایی آن این است که تجربه کار با کامپیوتر رومیزی را به کاربر می دهد.

کارت گرافیک RTX 3050 از NVIDIA
انویدیا که کارت های گرافیک آن در انواع وسایل الکترونیکی از کنسول های بازی گرفته تا ماشین های بی سیم استفاده می شود، در نمایشگاه CES امسال از کارت گرافیک جدیدی رونمایی کرد. این کارت گرافیک با قیمت 249 دلار، فاصله بین محصولات انویدیا را کاهش می دهد و فناوری های گرافیکی پیشرفته ای مانند ردیابی نور را برای کاربرانی که توانایی پرداخت مبالغ قابل توجهی برای خرید کارت های گرافیک پیشرفته را ندارند، ارائه می دهد.

تلویزیون های NFT سامسونگ
یک نشانگر غیر قابل تعویض اساساً نوعی رمزنگاری است که شبیه یک شی منحصر به فرد است. اکنون تخفیف ها به عنوان هنر بلوک دیجیتال به فروش می رسد. اما حالا سامسونگ توانسته این مفهوم را در دنیای واقعی پیاده کند. تلویزیون های نسل جدید این شرکت مجهز به یک مرورگر کشویی هستند که به کاربر امکان می دهد کالاهای عرضه شده برای فروش را مرور کند.

CES

تلویزیون OLED EX ال جی
ال‌جی نسل جدیدی از تلویزیون‌های دوتریوم یا آب سنگین را برای ارتقای کیفیت فناوری OLED و نمایش تصاویر با کیفیت یا وضوح بالاتر توسعه داده است. این فناوری باعث کاهش مصرف برق تلویزیون های جدید ال جی نیز شده است.

پروژکتور لیزری Anker Nebula Cosmos 4K
این پروژکتور برای افرادی مناسب است که هرگز نمی خواهند در سینما بنشینند. پروژکتور لیزری 4K Nebula Cosmos دارای روشنایی 2400 لومن و مجهز به بلندگوهای داخلی 30 واتی است که نیازهای کاربر را به طور کامل برآورده می کند. این پروژکتور دارای سیستم عامل اندروید است و به شما امکان پخش مستقیم محتوای آنلاین روی پروژکتور را می دهد. پروژکتور لیزری Nebula Cosmos 4K 2200 دلار قیمت دارد.

نمایشگاه Consumer Electronics یا CES، بزرگترین نمایشگاه فناوری مصرف کننده در جهان، از سال 1967 هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود.
در این نمایشگاه تمامی فناوری های جدید مورد استفاده مصرف کنندگان از یخچال گرفته تا هدست های واقعیت مجازی به نمایش گذاشته می شود و غول های فناوری مانند گوگل، سامسونگ، ال جی، سونی و دل از جدیدترین محصولات و فناوری های خود رونمایی می کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا