جامعه

لزوم انتقال نمایشگاه های پر مخاطب به شهر آفتاب/استقبال پلیس برای جابه جایی عوارضی تهران-قم

معاون مالی و اقتصادی شهر تهران گفت: وجود عوارض تهران-قم مانعی جدی برای دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه شهر آفتابا و از طرف دیگر به ساختمانهای اطراف علاوه بر حاشیه سازی است. نمایشگاه ، جلوگیری از دسترسی آسان. فضای بصری نیز اقتباس شده است.

به گزارش تیتر اول ، عبدالحمید امامی معاون وزیر دارایی و اقتصاد شهری در جلسه ای با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ، مجتبی جزدانی معاون شهردار تهران و محمد رئوف قادری مدیر نمایشگاه بین المللی آفتاب به منظور بررسی انتقال عوارض تهران-قومس در عین حال به لطف عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی تهران بزرگ در تأمین امنیت شهر ، وی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مورد توجه شهرداری تهران است که می تواند بازی کند نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد.

وی با تأکید بر تلاش های تهران برای رونق بخشیدن به نمایشگاه شهر آفتاب گفت: وجود عوارض تهران-قم مانعی جدی برای دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه و از طرف دیگر ساختمان های اطراف علاوه بر حاشیه سازی است. نمایشگاه “دسترسی آسان و فضای بصری مناسب.
امامی همچنین بر همکاری مناسب بین شهرداری تهران و نیروی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد و در مورد آمادگی شهرداری برای مقابله با ساخت مراکز پلیس و تعاونی های مسکن کارکنان خود صحبت کرد.

مجتبی جزدانی ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه جلسه با تأکید بر انتقال هزینه ها برای موفقیت در نمایشگاه شهر آفتاب گفت: هوا و ازدحام وجود دارد.

قادری ، مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اشاره به سه استراتژی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: “با کمک شهردار تهران ، موضوع انتقال نمایشگاه های پرطرفدار به شهر- آفتاب در کابینه مورد بحث قرار گرفت و در کمیسیون های تخصصی مورد بحث قرار گرفت. “این کمیسیون در کمیسیون تخصصی و زیرساخت های دولت تصویب شد.

سردار حسین رحیمی ، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با استقبال از اقدامات انجام شده در راستای تبلیغات نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ، بر لزوم واگذاری نمایشگاه ها به شهر آفتاب تأکید کرد و افزود: “شهر نمایشگاه بین المللی آفتاب یک ارزش ملی آفتاب است و باید رونق داشته باشد. “برخی از آنها توسط همه دستگاه ها در حال آزمایش هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: جابجایی عوارض تهران-کما قطعاً در دستور کار خواهد بود و ما از آن استقبال خواهیم کرد و به زودی ایستگاه عوارض جدید جابجا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان ، در این جلسه سردار حمید حدوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ ، محمد نادر محمدزاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات ، محمد نادر محمدزاده مدیر امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و نوری حضور داشتند. زمان آبادی ، معاون نمایشگاه ها و توسعه فنی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا