استان ها

نمرات اولیه «بیو می‌ترسد» منتشر شد

در آستانه اکران سراسری و پس از نمایش محدود برای منتقدان؛

نزدیک به یک هفته پیش از آغاز اکران عمومی فیلم «بیو می‌ترسد» منتقدان شناخته شده سینما، در سایت‌های معتبر به این فیلم امتیاز دادند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، نمرات اولیه منتقدان و عده‌ای از دوستداران سینما که فیلم جدید و مورد انتظار «بیو می‌ترسد» را دیدند، در سایت‌های رسمی و معتبر امتیازدهی به آثار سینمایی منتشر شد و اینطور به نظر می‌رسد که این فیلم برخلاف تصور، آنچنان مورد عنایت منتقدان قرار نگرفته است.

این فیلم در سایت روتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) که بیشتر مخصوص منتقدان و فیلم‌بین‌های حرفه‌ایست، پس از ۲۸ نقد، امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. نمره‌ای که اگرچه برای یک فیلم ترسناک خیلی هم بد نیست، اما برای اثری که واکین فینیکس ستاره آن است و فضای عجیب و غریبی دارد، نمی‌تواند امیدوارکننده باشد.

در سایت متاکریتیک (Metacritic) نیز این این اثر کمدی – ترسناک امتیاز خیلی خوبی ندارد. از ۱۶ نقدی که در این سابت برای «بیو می‌ترسد» به ثبت رسیده است، این فیلم در نهایت به امتیاز ۷۴ از صد رسیده. در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های معتبر نیز اوضاع استقبال از این اثر خوب نیست.

«بیو می‌ترسد»، اثری به کارگردانی و نویسندگی آری استر فیلمساز ۳۶ ساله امریکایی است که فضای ترسناک و سورئالیستی دارد و بخش‌هایی از آن حال و هوایی کمدی پیدا می‌کند. این اثر محصول استودیو A۲۴ است و واکین فینیکس در آن ایفاگر نقش اصلی کار یعنی «بیو» است.

ناتان لین، پتی لوپن، ایمی رایان، کیلی راجرز، پارکر پوزی و مایکل گاندولفینی و… دیگر بازیگران این فیلم هستند. نام پیشین این اثر «بلوار ناامیدی» بود و در ابتدا قرار بود سال گذشته میلادی به روی پرده سینما‌ها برود، اما با چند ماه تاخیر این فیلم کمتر از ده روز دیگر، یعنی یک اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت سراسری اکران می‌شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا