عمومی

بازگشایی سینماها به شرط ثبات

هاشم میرزاخانی با انتقاد از سیاست دوگانه تعطیلی فروشگاه ها و مراکز خرید ، گفت: هنوز در سینماها تعطیل است.

میرزاخانی به زندگی صلح آمیز با تاج اشاره کرد و گفت: “این فیلم را می توان در یک سینما” باز “یا” سینما “به نمایش گذاشت.”

وی با بیان اینکه از ابتدای کورونا دو فصل اکران اصلی فیلم را از دست داده ایم ، افزود: اگر چنین کاری کنیم ، درآمد سینمای ایران کمتر از 80 میلیارد گوجه فرنگی خواهد بود.

هاشم میرزاخانی بابیان افزود: سینما غذای روح عمومی است: “فضای سینما از سایر فعالیت های اقتصادی و سایر صنوف قابل کنترل تر است.” سینما را می توان با یک سالن باز و خانوادگی بازگشایی کرد. اما بینندگان این فیلم هنوز مردمی نیستند.

مدیر اجرایی موسسه فیلم سینمایی افزود: ما انتظار داریم هزاران میلیارد یورو اختصاص داده شده به بخش های مختلف اقتصاد به عنوان کارگران فیلم دیده شود تا دیگر به آنها آسیب نرسد.

وی گفت: با نمایش نوروزی با پیک ، فروش امسال را از دست خواهیم داد اما می توانیم بخشی از آسیب های اقتصادی و فرهنگی سینما را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه بیشتر فروش سینما در شهرهای بزرگ صورت می گیرد ، افزود: سال گذشته فروش سینما در تهران بیش از نیمی از فروش خزانه داری را به خود اختصاص داده است.

مدیر روابط عمومی سینما: در صورت بازگشایی سالن های سینما ، فیلم اصلی آموزشی قبل از شروع فیلم اصلی نمایش داده می شود.

وی تصویب پرداخت وام 10 میلیون تومانی برای هر پرده سینما به بخش خصوصی را تصویب کرد و گفت: “با توجه به پول زیادی که از بودجه دولت و صندوق توسعه ملی هزینه شده است ، دولت نیز باید به سینما نگاه کند.”
مدیر روابط عمومی سازمان سینما در گفتگوی تلفنی با شهر فرهنگ ، درباره تصمیمات اخیر سازمان سینما مبنی بر بازگشایی سینماها صحبت کرد و افزود:

مسعود نجفی در مورد پیروی از توصیه های بهداشتی و آموزش های اولیه سینماگران صحبت کرد و افزود: ترتیب فیلم ها ، شرایط برای بهبود گسترش تاج هنگام فیلمبرداری افراد در سینماها مؤثر است.

وی اظهار داشت: این سازمان های حفظ سینما و اندوه مردم سینما است.

مدیر روابط عمومی سازمان فیلم اضافه کرد: سینمای روباز معرفی می شود. سینمای اتومبیل تجربه جدیدی است که مردم قبلاً از آن استقبال کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا