عمومی

اقبال عمومی رشتوندان از «بی همه چیز» / ۳۰ درصدی که تکمیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهرا ، در پنجمین روز از اکران سی و نهمین جشنواره فجرا ، دو فیلم “همه چیز” و “بازی ستاره ای” در رشت به نمایش درآمد.

آنلاین در مصاحبه با فیلم “بدون همه چیز” محسن گفت: قرایی 39. سومین فیلم در بخش سیمرغ سودا از جشنواره فجر در گویان با استقبال عمومی روبرو شده است.

سید امیر مصباح با اشاره به تعیین ظرفیت 30 درصدی فیلم برای هر نمایش افزود: 250 شهروند گیلانی و علاقه مندان به هنر در پنجمین روز اکران به تماشای فیلم “همه چیز” نشستند. فیلم ها.

وی در ادامه با بیان این که “قبل از” همه چیز ، “دو فیلم” ابلق “و” نرگس آبیار “و”شیشلیکمحمد حسین مهدویان در دیدار با 30٪ پیش بینی شده توسط تماشاگران گیلانی نیز خوش شانس بود.

گیلان ارشاد ، معاون هنری و کارگردان سینما گفت: نمایش فیلم هاتفا علیمردانی در دومین نمایش روز پنجم در دومین نمایش پنجمین روز در فیلا دیده می شود که در آن همه فیلم های سیمرغ سودا جشنواره فجر حضور دارند.

وی با بیان اینکه در پنج روز گذشته در مجموع 1200 فیلم به نمایش درآمده است ، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش حداکثر ظرفیت مخاطب در سینما ، این سطح از فیلمبرداری مطلوب بوده است. “

مسبا با تأکید بر اهمیت پیروی از رویه های بهداشتی اعلام شده توسط برگزارکنندگان جشنواره در ستاد جشنواره در گیلان ، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که مخاطبان در سینما را سالم نگه داریم و سی و نهمین جشنواره را با همه برگزار کنیم.

وی با اشاره به فیلم های دیگری که قرار است طی روزهای آینده تا 13 فوریه در راشتا اکران شود ، افزود: «یدومهدی جعفری ، کاوه صباغ زاده “رمانتیسم مادر و توبا” ، سیاوش سرمدی “منصور” ، فرنوش صمدی “خط فرضی” ، عادل تبریزی “آشفتگی” ، «تی تیدا آیدا پناهنده شش فیلم سینمایی دیگر است.

دکمه بازگشت به بالا