استان ها

 واحدهای دانش بنیان باید از تسهیلات و پشتیبانی ویژه ای برخوردار شوند

به گزارش تیتر اول از البرز؛ ˈمجتبی عبداللهیˈ در جلسه ستاد اشتغال استان که روز شنبه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر احیای واحدهای غیرفعال تولیدی و صنعتی در استان افزود: این واحدها ظرفیت زیادی برای ایجاد اشتغال دارند. و افزایش تولید داشته باشند، لذا باید در اسرع وقت مشکلات آنها لیست شده و برطرف شود.

وی ادامه داد: تمامی سایت های صنعتی استان باید ثبت و به نواحی و شهرک های صنعتی تبدیل شوند چرا که با این کار واحدهای مستقر از فرصت رشد و توسعه و ایجاد اشتغال از طریق مزایا و امتیازات صنعت برخوردار خواهند شد. در شهرها

  واحدهای دانش بنیان باید دارای امکانات و پشتیبانی اختصاصی باشند

عبداللهی بیان کرد: همکاری های بانکی در کسب و کار و اشتغال زایی تاثیر بسزایی دارد، از این رو لازم است بانک های استانی به ویژه در بخش خصوصی پویایی بیشتری برای ارائه فرصت ها و جذب وام های 18 برگه ای داشته باشند.

وی افزود: کارگروه های قرارگاه گزارش دقیقی از فعالیت ها ارائه کنند تا موضوعات مربوطه به صورت تخصصی و ویژه پیگیری شود.

فرماندار آلبورکا با اشاره به ارائه طرح جستجوی کار در فضای مجازی گفت: همه جوانب آن باید با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شود و سپس تصمیم گیری شود. در مورد اجرای آن

وی افزود: تمامی شهرهای صنعتی استان نیاز به نیروی انسانی دارند اما موضوعاتی مانند اسکان کارگران و تسهیل در تردد آنها نیز در حال بررسی است که به همین منظور اقدام اجباری سالن اسکان کارگران در شهرک صنعتی اشتهارد از هفته گذشته کلید خورد. “.

عبداللهی بیان کرد: باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت محترم سیزدهم، بیکاری را در استان کاهش دهیم و تسهیلات لازم را برای بنگاه های دانش بنیان فراهم کنیم.

این

48

دکمه بازگشت به بالا