جامعه

ابراز امیدواری شهردار تهران برای ارایه خدمات اثرگذار به قهرمانان

شهردار تهران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کمیته ملی المپیک گفت :امیدواریم به‌ویژه برای قهرمانان افتخارآفرین خدماتی را ارایه کنیم که در زندگی آن ها اثرگذار باشد.

به گزارش تیتر اول، علیرضا زاکانی در مراسم امضای تفاهمنامه بین شهرداری تهران با کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران ایران در بازی های اسیایی و المپیک پاریس که با هدف ایجاد اشتغال و مسکن برای مدال آوران خواهد بود، گفت: ورزش امری است که هم امروز برای ما خلق افتخار می کند و عظمتی را می آفریند و هم نسبت به ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه ظرفیت ویژه ای دارد. انچه که وظیفه ماست توجه به ورزش همگانی است.

وی اضافه کرد: سازمان ورزش شهرداری این رسالت را بر عهده دارد اما ورزش قهرمانی و افتخارافرینی ها که موجب رشد و پویایی جامعه است و اثرگذاری ویژه ای در منطقه و جهان دارد، ظرفیت انکارناپذیری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: بدخواهان نظام به دنبال ناامید کردن جوانان و سیاه کردن آینده، خلق یاس و ایجاد انقطاع هستند در حالی‌که امروز ظرفیت های بی نظیری در کشور وجود دارد که حکایت از آینده روشن و امید افرین است. ورزش عرصه ای است که از هر جهت توجه به آن یک سرمایه گذاری است و مثل نظام تربیتی هر چه به آن توجه کنیم ده ها برابر ثمر خواهد داشت و هم از لحاظ سلامت جسمی و هم از نظر ایجاد نشاط، ارائه الگوهای درست به نسل جوان و خلق عزت و نشاط ملی اثر گذار خواهد بود.

زاکانی افزود: کمیته ملی المپیک بالاترین مرجعی است که در عرصه ورزش حرفه ای اثرگذاری ویژه خود را در المپیک دارد. اقای خسروی وفا از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس است و در خدمت او بودن برای ما افتخاری است و هدف ما همکاری تنگاتنگ است تا بتوانیم به بهترین نحو مشارکت داشته باشیم. امیدوارم این تفاهم نامه به فتح رتبه ها و قله های بلندتر برای ورزش ما منجر شود و ورزشکاران ما افتخارات بیشتری را کسب کنند.

به گزارش تیتر اول، زاکانی پس از امضای تفاهمنامه میان شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: ما کلا درمجموعه مدیریت شهری قائل به مدیریت مشارکتی هستیم تا کارها ارزش افزوده بیشتری داشته باشد. در خصوص این مشارکت هم در سطوح مختلف آن را دنبال می کنیم تا بتوانیم تا حد امکان به ورزش کشور کمک کنیم.

شهردار تهران تاکید کرد: شهرداری تهران در همه امور مدیریت شهری می تواند با هماهنگی نهادهای دیگر اثربخشی بیشتری داشته باشد تا ظرفیت جامعه با یک کار تیمی و مشارکتی افزایش یابد.

وی افزود: علمدار ورزش ایران در بین الملل کمیته المپیک است و افتخارآفرینی در المپیک یک کار ویژه و اثرگذار است. بازی های آسیایی نیز اهمیت ویژه ای دارد که کسب افتخار در آن اهمیت زیادی برای مردم دارد.‌ تفاهمنامه با کمیته ملی المپیک امضا شد بنابراین مدیریت شهری به وظیفه اش عمل می کند و جنبه های حمایتی مختلفی از ورزش کشور دارد.

زاکانی در پایان گفت:امیدواریم به‌ویژه برای قهرمانان افتخارآفرین خدماتی را ارایه کنیم که در زندگی آن ها اثرگذار باشد و بتوانیم در زمینه های اشتغال و مسکن کارهای خوبی برای این عزیزان انجام دهیم. هر کاری برای قهرمانانمان کنیم کم است و امیدوارم همکاری های بالاتری را با کمیته المیپک داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا