جامعه

جزئیات دیدار با شهردار تهران و تصمیم گیری در خصوص تشکیل قرارگاه برای آسیب های اجتماعی

استاندار تهران در تشریح جزییات دیدار خود با شهردار تهران گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله متکدیان و معتادان متجاهر و … تصمیمی اتخاذ شده است که پس از پایان کمپ به تفصیل اعلام خواهد شد. راه اندازی شده است.”

به گزارش تیتر اول، محسن منصوری در تشریح دیدار خود با علیرضا زاکانی، شهردار تهران، گفت: ما معتقد به هم افزایی بین این قبیل مجموعه های وزارت کشور هستیم. بر این اساس، در این مدت چند دیدار دوجانبه بین استانداری تهران و مجموعه شهرداری تهران صورت گرفته که به صورت کامل در حال انجام است و به تفصیل به موضوعات مختلف خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این نشست‌های مشترک به مسائل اجتماعی و فرهنگی تهران و همچنین مسائل عمرانی و زیرساختی پرداخته می‌شود، افزود: پروژه‌های مشترک بین شهر تهران و شهرهای اطراف از جمله قطار شهری و راه‌های دسترسی باید مورد توجه قرار گیرد. با یکدیگر.

وی ادامه داد: سایر موضوعات از جمله حریم تهران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در جلسات آتی درباره جزئیات این موضوعات تصمیم گیری خواهد شد. در حوزه اجتماعی نیز موضوعات مختلفی از جمله متکدیان، معتادان متجاهر و… مطرح شده است که در تهران با آن مواجه هستیم و تصمیم مشترکی گرفته شده است، اما با توجه به اینکه در آینده نزدیک کمپ تشکیل می شود، پیش بینی کنید. جزئیات.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با تشریح وظایف شهرداران استان های تهران گفت: اکثر شهرداران محکوم شده اند. البته برخی نیز توسط سرپرست مدیریت می شوند. مشکلات متعددی در این زمینه وجود دارد. قسمت اول مربوط به شوراهای شهر است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای داده و مستند و قانونی به شهردار ارائه کرده اند که در حال بررسی است و پس از دریافت پاسخ به این سوالات حکم صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: قسمت دوم شوراهاست که با رای هیات نظارت به کلی منسوخ شد و در شهرهای بالای 200 هزار نفر وزیر کشور و در شهرهای زیر جمعیت جایگزین وزیر کشور می شود. 200 هزار، استانداران شش نفر خواهند شد.»

وی تاکید کرد: قسمت سوم شوراها هستند که بخشی از آن تشکیل شده و بخشی از نظر شورا آرای افراد را باطل یا زیر سوال می برد. برخی از این افراد شکایت کردند و دستور موقت گرفتند. به این ترتیب تا تعیین تکلیف نهایی تصمیم دیگری گرفته نمی شود. بدون شک بخشی از این موضوع که مربوط به استانداری است در اسرع وقت تکمیل خواهد شد. بخشی از این تاخیر به دلیل جابجایی شوراها، شهرداری ها و دولت است.

منصوری تصریح کرد: شورای شهر کرچاکا در دادگاه حاضر شده اما از جزئیات تصمیم دادگاه اطلاعی ندارم. شهردار با حکم وزیر کشور منصوب شده است و اگر بعداً شورا تشکیل شود، قطعاً با بحث و بررسی تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا