حوادث

شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد

تیتر اول/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا گفت: در پی آزار و اذیت حیوانات دربند توسط عوامل شهرداری ضیابر و با توجه به عملکرد غیر اخلاقی صورت گرفته، شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد

آفتاب‌‌نیوز :

امین آقایی با اشاره به معرفی عوامل شهرداری ضیابر در پی حیوان آزاری به مراجع قضایی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات واصله مردمی و مشاهده تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیت یک قلاده سگ، موضوع بلافاصله توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان رصد و دستورات لازم برای بررسی، شناسایی و برخورد قضایی قانونی با متهم یا متهمین این عمل غیر اخلاقی که موجب جریحه‌دار کردن احساسات عمومی گردید، صادر شد.

وی افزود: عوامل شهرداری ضیابر با توجه به نحوه گرفتن سگ‌ها با آزار و اذیت حیوانات دربند و به شیوه غیر اخلاقی اقدام به حیوان آزاری کرده و باعث جریحه دار شدن افکار و عواطف عمومی شده بودند؛ همچنین با توجه به عدم ساماندهی اصولی سگ‌ها، پرونده به مراجع قضایی ارجاع و موضوع در حال پیگیری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا از حامیان حیوانات و محیط زیست خواست هرگونه موارد تخلف را از طریق شماره تماس ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا