جامعه

کارخانه سیمان دورود به صندوق توسعه ملی محیط زیست معرفی می‌شود

تیتر اول/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کارخانه سیمان دورود به صندوق توسعه ملی محیط زیست معرفی می شود.

علی سالاروند امروز 4 آذرماه در نشست مشترک با مدیران کارخانه سیمان شهر دورود برای رفع مشکلات زیست محیطی این واحد صنعتی که در محل اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد، اظهار داشت: کارخانه سیمان دورود. یکی از بزرگترین صنایع استان است و با توجه به قرار گرفتن در محدوده شهر، باید با ارائه راهکارهای مناسب و موثر به دغدغه های ساکنان رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه فاز 3 این نیروگاه بر اثر نوسانات برق دچار شوک شد، زیرا از دو دستگاه رسوبگیر الکترواستاتیک پشت سر هم استفاده می شد و می توانست آلودگی ایجاد کند، گفت: محیط زیست لرستان آماده است تا زمینه ای برای این صنعت بگیرد تا مشکل را حل کند. آلودگی معرفی صندوق توسعه ملی محیط زیست.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از اقدامات لازم برای تامین گاز مورد نیاز این صنعت در فصل سرد سال برای جلوگیری از استفاده از سایر سوخت های آلاینده هوا خبر داد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل کارخانه سیمان شهر دورود اظهار داشت: کارخانه سیمان دورود آمادگی پاسخگویی مناسب به الزامات زیست محیطی را دارد و معتقد است رعایت الزامات زیست محیطی الزامی است.

ساکی افزود: با بهره برداری بیشتر، بخشی از اعتبار احداث فاز 3 فیلتراسیون جدید سیمان تامین شده و با کمک صندوق ملی محیط زیست در کمترین زمان ممکن مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان به طور کامل برطرف می شود. زمان. بیش از 18 ماه

به گزارش تیتر اول، در پایان این جلسه مقرر شد کارخانه سیمان دورود با همکاری و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، فاز 3 این کارخانه را برای حذف برق ظرف 18 ماه به روز رسانی کند. و شوک های دوره ای و تهیه فیلتر موثر برای این منظور و راه اندازی و رفع کامل دغدغه های شهروندان در این زمینه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا