استان ها

۶۱۰ فقره کارت سوخت مهاجر در استان خراسان جنوبی شناسایی و توقیف شد

به گزارش تیتر اول از خراسان جنوبی: قربانعلی مردانی صبح امروز در دیدار با دادستان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: رسیدگی به پدیده مهاجران و کارت های ولگرد در سال گذشته و این زمان از سال ، حدود 610 کارت سوخت مهاجر متخلفان شناسایی و با آنها برخورد قانونی شد.

مدیر پخش ملی توزیع نفت در منطقه هراسان جنوبی به دلایل قاچاق سوخت به ویژه دلایل عمده اختلافات زیادی در قیمت عرضه بین کشور و کشورهای همسایه و استان اشاره کرد و افزود: عمده مصرف کنندگان ، اجزا and و تامین کانال ها دائما در حال تکامل هستند.

وی با تشکر از دادستان استان برای صدور مجوز برای مقابله با مهاجران و کارت های سرگردان گفت: در مقابله با پدیده مهاجران و کارت های سرگردان ، سال گذشته حدود 500 کارت سوخت مهاجر شناسایی و امسال 110 کارت شناسایی شده است. .

دادستان استان همچنین از مدیر و شرکت ملی توزیع نفت برای خدمات و تلاش هایشان تشکر کرد. وی به دلیل اختلاف قیمت نفت با یک کشور همسایه ، بر افزایش نظارت و بازدیدها تأکید کرد.

حجت السلام نسائی زهان گفت: نظارت به معنای تحت فشار قرار دادن مصرف کنندگان واقعی و محروم کردن آنها از سهمیه سوخت نیست ، بلکه به معنای تحقیق و مبارزه با قاچاق سوخت و جدا کردن دست کسانی است که به طور غیرقانونی قاچاق می شوند. آنها بر منافع ملی تأثیر می گذارند و به اقتصاد ملی آسیب می رسانند و همچنین برای مردم مشکل ایجاد می کنند.

وی از برخورد جدی و قانونی با افرادی که از سرمایه های دولتی سو abuse استفاده می کنند ، خبر داد و گفت: افرادی که از این طریق سرمایه های دولتی را غارت و قاچاق می کنند ، باید به سختی مجازات شوند.

48

دکمه بازگشت به بالا