استان ها

اعزام تیم های هلال احمر قزوین به مناطق محروم استان خراسان جنوبی در طرح نذر آب 4

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین ، حسن آصفی در این باره اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح ملی مناقصه آب برای چهارمین سال متوالی در 15 شهر استان سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، خراسان جنوبی و کرمان از کمبود آب رنج می برند برای بهبود سلامت آب آشامیدنی و رسیدگی به مشکلات بیولوژیکی خانواده ها در این مناطق محروم ، تیم های هلال احمر استان قزوین امسال اقدام به کمک به آسیب پذیرترین و بحرانی ترین مناطق هراسان جنوبی می کنند. استان

وی تصریح کرد: طرح “نذر آب 4” از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه اجرا می شود و با توجه به ارزیابی ها و هماهنگی های انجام شده توسط تیم های پزشکی ، درمانی ، دارویی ، معیشتی و فرهنگی هلال احمر قزوین در “درمیان” در استان درمیان خراسان جنوبی. آنها برای ارائه خدمات پزشکی و معیشتی اعزام می شوند.

سوگند آب 33

آصفی افزود: تیم های دندانپزشکی ، چشم پزشکان ، بینایی سنجی ، متخصص گوش و حلق و بینی ، روانپزشکان و پزشکان عمومی در زمینه های پزشکی و زیست شناسی ، معیشت ، بهداشت ، لوازم التحریر ، اسباب بازی ، آب معدنی و آرد پخت یکی از اولویت های منطقه است و امسال ، با دعوت عمومی از مردم نوع دوست و همچنین ولایات سخاوتمند و نجیب ، از آنها خواسته شده است که مانند سالهای گذشته با اهدای کمک های مالی به هموطنان عزیز خود کمک کنند.

وی ادامه داد: هلال احمر استان کازینا برای استفاده حداکثری از خدمات انسانی و کمک های داوطلبانه و خیرخواهانه برای جلب کمک های مردمی به طرح 4 وعده ملی آب ، کمک های نقدی را با استفاده از شماره حساب 5286868637 و شماره کارت 6104337360364572 به نمایندگی جمع آوری کرد. جمعیت هلال احمر اظهار داشته است که طبق اعلام عمومی این پروژه ، امیدواریم این پروژه خدمات بیشتری نسبت به سه سال گذشته داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: مردم نوع دوست در استان قزوین همیشه چنین کارهای خیرخواهانه ای را داشته و هدایت می کنند و امیدواریم با مشارکت خیرین ، داوطلبان و سایر استانهای عزیز این حرکت شکل گرفته و استان قزوین را گسترش دهد چتر خیریه چتر در شهر درمیان.

دکمه بازگشت به بالا