فرهنگ و هنر

گسترش تعامل بسیج مساجد و محلات با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در عرصه تولید محتوای فرهنگی

در دیدار رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات با مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با بررسی فرصت ها برای گسترش تعامل در عرصه های مختلف؛ هم افزایی این دو سازمان انسانی در زمینه تولید محتوای فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش تیتر اول، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابا احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از محل ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بازدید کرد. عصر روز دوشنبه 20 مردادماه به همراه حجت الاسلام والمسلمین . «کمال الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار و سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش: سرتیپ دوم بابا احمدی در این دیدار با تاکید بر هم افزایی ارکان مسجد، گفت: کانون های فرهنگی، هنری و بسیج می توانند بر اساس این هم افزایی و تعامل و این مولفه جامعه، محتوای فرهنگی ایجاد کنند. تزریق کنید

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین باسیا با اشاره به نقش بی بدیل باسیا در جامعه، تصریح کرد: رنگ باسیه و حضور جهادی در عرصه های مختلف همیشه مثال زدنی بوده است؛ در حالی که در عرصه بین الملل نقش بسیا در جامعه وجود دارد. تعامل دو مجموعه بسیج و کانون می تواند زمینه ساز توسعه گسترده باشد، به ویژه اینکه هر دو نهاد توسط انسان ها ایجاد شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا