استان ها

نشست طرح تحول محلات آسیب پذیر رشت برگزار شد

همانطور که توسط آژانس تیتر اول از گیلان گزارش شده است. جلسه طرح تحول در مناطق آسیب پذیر در مرکز اردوگاه جوادالائمه (ع) با حضور دکتر هاجر تحریری نیکزفت ، مدیر اجرایی انجمن خیرین گیله ، مقامات برخی از دستگاه های اجرایی و نمایندگان 7 منطقه رشت برگزار شد. در سپاه مرکزی در رشت اتفاق افتاد

در ابتدای جلسه سرهنگ سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به مناطق آسیب پذیر رشت گفت: یکی از مأموریت های اصلی سپاه تلاش برای حل مشکلات مناطق آسیب پذیر شهری است.

فرمانده سپاه رشت در بخش مرکزی با اشاره به شناسایی هفت محله آسیب پذیر در سطح شهر و بررسی مشکلات این مناطق از ابتدای امسال ، افزود: بیایید از برخی از این محلات استفاده کنیم.

دکتر هاجر تحریری نیکزفت ، مدیر اجرایی انجمن خیرین گیلان ، ضمن استقبال از ایجاد اردوگاه جواد الائمه (ع) ، افزود: این اردوگاه علاوه بر اولویت ها و اهداف مهم ، شامل مواردی از جمله: فقر در مناطق فقیرنشین راسته. “دستور کار آن.

تحریری نیکصفت با یادآوری اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری خیران امر خیرخواهانه انجام داده است ، افزود: علاوه بر اقداماتی از جمله رسیدگی به آسیب های اجتماعی ، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان و کمک های م faithfulمنانه در مناطق مختلف استان ، یکی از اولویت های آن است. “که مسئله ازدواج سبک باید جدی گرفته شود ، زیرا باعث افزایش سطح نشاط در جامعه می شود و از طریق ازدواج سبک ، این اردوگاه می تواند گامی موثر در این زمینه بردارد. .

مدیرعامل انجمن خیریه گیلان با اشاره به ایجاد فضای فرهنگی برای اشتغال جوانان گفت: سیاست و برنامه ریزی این اردوگاه توسعه فرهنگ خیریه برای از بین بردن فقر و فقر در جامعه اسلامی و تلاش برای از این فرصت استفاده کنید. “

دکتر. حیار تحریری نیکزفت گفت: برای مبارزه با فقر ، بیشتر کارها باید در قوه مجریه انجام شود ، به این معنی که زمینه های اقتصادی باید از ظهور فقر جلوگیری کند ، مانند همکاری استاندار گیلان و توانایی فقیر کردن جوانان در راستا. کارخانه های استانی می توانند سود ببرند.

مدیرعامل انجمن خیریه گیلان اشتغال را کلید غلبه بر محرومیت دانست و افزود: “کلید فقر و فقرزدایی در جامعه ایجاد شغل و درآمد پایدار برای فقرا است بنابراین برای اداره زندگی خود به کمک دیگری احتیاج ندارند. و معیشت. “

وی که توسط نیک صفت نوشته شده است ، با اشاره به برخی از مراحلی که می تواند در قالب این اردوگاه برداشته شود ، گفت: راه اندازی و مشاوره با کمپ های ترک اعتیاد از طریق اداره کل بهزیستی ، شناسایی زندانیان اجباری و کمک به آنها در اولویت با همکاری ستاد دیه. فعالیتهایی که می تواند در قالب این اردو انجام شود.

در این زمینه ، تعدادی از نمایندگان محله ، در تعاملات خود با اردوگاه جواد الائمه در زمینه همکاری در شناسایی و معرفی هرچه بیشتر نیازمندان و نیازمندان ، آمادگی خود را برای کمک در این زمینه اعلام کردند. .

شایان ذکر است؛ در پایان جلسه ، برخی از نمایندگان دستگاههای اجرایی پیشنهادات خود را برای این جلسه ارائه دادند.

344

55

دکمه بازگشت به بالا